2011-01-05, 20:23
Medlem
Enda sedan jag omformaterad (Win7) min Lenovo t60 så har min muspekare (musplattan) börjat hänga sig i några sekunder efter jag har skrivit på tangentbordet. Det kan ta upp till 3 sekunder innan muspekaren går att använda igen direkt efter jag skrivit.

Däremot när jag kopplar in en USB-Mus så funkar det utmärkt. Jag har de senaste drivrutiner installerade.

Tackar för svar / Joakim Borglin
Citera
2011-01-05, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borglin
Enda sedan jag omformaterad (Win7) min Lenovo t60 så har min muspekare (musplattan) börjat hänga sig i några sekunder efter jag har skrivit på tangentbordet. Det kan ta upp till 3 sekunder innan muspekaren går att använda igen direkt efter jag skrivit.

Däremot när jag kopplar in en USB-Mus så funkar det utmärkt. Jag har de senaste drivrutiner installerade.

Tackar för svar / Joakim Borglin

Är du helt 100 på att problemet uppstod direkt efter du uppdaterade till win7 för att utesluta att det kan vara annat fel?
Citera
2011-01-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
Är du helt 100 på att problemet uppstod direkt efter du uppdaterade till win7 för att utesluta att det kan vara annat fel?

Ja. Jag hade även Win7 innan jag formaterade
Citera
2011-01-05, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borglin
Ja. Jag hade även Win7 innan jag formaterade
låter som drivrutinsknas..hur vet du att du har de senaste drivisarna efter omformateringen? gå till tillverkarens hemsida och ladda ner drivisar för musplattan är det bästa råd jag kan ge , är dock ganska dålig på datorer, men det hade jag gjort i alla fall
Citera
2011-01-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
låter som drivrutinsknas..hur vet du att du har de senaste drivisarna efter omformateringen? gå till tillverkarens hemsida och ladda ner drivisar för musplattan är det bästa råd jag kan ge , är dock ganska dålig på datorer, men det hade jag gjort i alla fall

Jo det är det jag har också =/. Aja tack iaf! Ingen annan som kan veta vad problemet är?

Tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in