2011-01-05, 18:56
Medlem
chekiuss avatar
Osäker vad det kallas, på engelska är det väl coke dispenser. Iaf, jag har en vän som var på Ibiza och köpte en perfekt behållare för pulver, doserar osv. Någon som vet vart jag kan köpa en online?
Citera
2011-01-05, 19:15
Medlem
Blindsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Osäker vad det kallas, på engelska är det väl coke dispenser. Iaf, jag har en vän som var på Ibiza och köpte en perfekt behållare för pulver, doserar osv. Någon som vet vart jag kan köpa en online?

Tjenare. Tror att jag vet vad du menar http://www.smoketower.com/sv/category/16/Snuff-tools
Citera
2011-01-05, 19:49
Medlem
BenAsslicks avatar
Menar du en patron?
Citera
2011-01-05, 21:24
Medlem
You-got-claweds avatar
Alltså, hur bra funkar en patron egentligen? Får man upp en bra dos eller?
Citera
2011-01-06, 23:35
Medlem
bah, känns som det är mest posers, ungdomar och n00bs som använder dylika verktyg. undantaget om de är av 24karat guld och ägs av en drogbaron kanske
Citera
2011-01-06, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chekius

Om du bor i Göteborg så ska du gå till Pak Sverige, mellan Kungsportplatsen och Grönsakstorget.
Dom har flera olika varianter.

Bor du i huvudstaden eller malmö så borde väl något motsvarande finnas där, annars är du fucked.
Citera
2011-01-07, 20:24
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sasson
Om du bor i Göteborg så ska du gå till Pak Sverige, mellan Kungsportplatsen och Grönsakstorget.
Dom har flera olika varianter.

Bor du i huvudstaden eller malmö så borde väl något motsvarande finnas där, annars är du fucked.

O fan, är det den kinesiska butiken du tänker på?
Citera
2011-01-07, 23:36
Medlem
Fungerar dom bra eller? Kan väl inte rymma mer än 0,05-0,1~?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in