2009-12-24, 20:00
Bannlyst
Beställa fotbollsskor från pro direkt soccer?

Hej!

Jag skulle vilja hitta ett par inomhusskor snabbt till min son och undrar ifall http://www.prodirectsoccer.com/ är ett pålitlig företag att köpa ifrån? Nån som vet hur dags leveransen tar och hur mycket frakten kostar? Dela gärna med er erfarenheter om ni har köpt därifrån. Det som oroar mig är att alla skor är så fruktansvärt billiga och det är säkert priser som förekommer efter.
Citera
2009-12-24, 20:13
Medlem
Lodmajsters avatar
Har beställt därifrån en gång för bara 2 månader sen. Allting gick jättebra.
Fick skorna efter 4 arbetsdagar, priset är som du säger väldigt bra men skorna är "äkta" och precis samma som du kan köpa på intersport/stadium.
Se bara till att du hittar rätt "sort" finns ofta en billig och en dyr variant av skorna.
Frakten kom jag inte ihåg riktig men det finns att hitta på sidan.
Citera
2009-12-25, 00:52
Medlem
Jag ska beställa mina handskar därifrån och det verkar som ett väldigt seriöst företag samt att frakten är relativt billig från UK än många andra sidor.
Citera
2009-12-25, 20:21
Medlem
Verkar vara billiga priser men nån som vet vad £:en står på idag?
Citera
2009-12-25, 20:28
Medlem
11,71 har jag för mig igår eller förrgår, då kollade jag sist
Citera
2010-01-16, 23:26
Medlem
Mizunos fotbollsskor, var köpa?

har bara en enkel fråga. Var kan man köpa Mizuno-fotbollsskor i Sverige? Finns det nåt ställe i Göteborg som kan ha det?

kolla länken:
http://www.prodirectsoccer.com/depth...ome=profilemiz

vore grymt kul om någon visste
Citera
2010-01-17, 00:02
Medlem
zzwampens avatar
Varför köper du inte bara från prodirectsoccer.com?
Citera
2010-01-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Varför köper du inte bara från prodirectsoccer.com?

kan va rätt bra att prova skorna först innan man köper dom,
Citera
2010-01-17, 00:10
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
kan va rätt bra att prova skorna först innan man köper dom,
Tja om man vet vilken storlek kan man köpa utan att prova. Jag har köpt skor online och alltid varit nöjd, dock vet jag vilken storlek jag har i Nike-skor. Det kanske är lite svårare med Mizunoskor som ju är betydligt ovanligare. Jag funderar själv på köpa ett par nu när jag såg dem, Mizuno gör en hel del fräcka skor.
Citera
2010-01-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Tja om man vet vilken storlek kan man köpa utan att prova. Jag har köpt skor online och alltid varit nöjd, dock vet jag vilken storlek jag har i Nike-skor. Det kanske är lite svårare med Mizunoskor som ju är betydligt ovanligare. Jag funderar själv på köpa ett par nu när jag såg dem, Mizuno gör en hel del fräcka skor.

Jag vet, de verkar riktigt sköna, synd bara att dom knappt finns i sverige, inte en aning om var man får tag på dom här.
Citera
2010-02-22, 02:18
Medlem
*bump*

Letar efter äldre modeller av adidas, gärna predator. Har tröttnat på dom nya plastiga och överdesignade modellerna. Vill ha cleana läderliknande dojjer.

Ska helst inhandlas i sverige då jag är osäker på min "internationella" storlek. (Har ca 43 och 2/3). Hemsidor, outlets mm välkomnas!
Citera
2010-02-22, 05:19
Medlem
Cheisms avatar
Thailand e väl allt billigt, alltid nån man känner som e de där...bara att be dom köpa ett par nike/adidas direkt från kopieringsfabriken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in