Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nej jag pratar om faktiska anställda, inte enskilda affar.
Men dom bör ha koll på hur sina egna anställda marknadsför bolaget, håller du inte med om det? eller är jag fel ute?
Men hur vet du att dom som skrivit här varit anställda? vem som helst kan påstå vad som helst på ett forum där alla är anonyma, eller är jag fel ute?
Jag pratade med en från msnsupporten från Lightbet nyss, han sa att deras promotions gjorts om nu 2011, det är därför det inte tagits bort ännu och ska tas bort så fort som möjligt. Nästa race startar den 10 januari, innan dess ska det vara väck. Håller med om det är vilseledande och reagerade själv på det, hade inte lagt märke till det förens en person uppmärksammade mig om det.
Citat:
Trådarna raderades då dom bröt mot flashbacks regler och inget annat, varför skulle Lightbet överhuvdtaget kontaktat FB då detta ju var en "fjärt i rymden"? Men du tror alltså att lightbet kontakt FB? intressant.
Jag skrev bara att det kunde vara så, inte att det var så
Hur som helst så tror jag på att någon av dom som skrivit på forumet är anställda hos Lightbet. De som promotat sidan är antagligen affar som vill få så många som möjligt under sig och tjäna lite extra, då de promotat sidan med reflänkar.