• 1
  • 2
2011-03-13, 02:49
Medlem
MindTwisters avatar
Det är väldigt mycket skit WWS stoppar i många utav sina produkter. Ibland är pulvret jag får därifrån gulfärgat, och när jag kör med det i vaporisern så är det en viss del som får en nyans av rött (blir skiträdd ibland när jag är bäng och tror att det är blod eller liknande :V) och inte förångas. När jag har förångat alla cannabinoider så är det bara den här röda, trögflytande skiten kvar som äcklar ner min vaporizer.
Har också märkt att jag får hostattacker, ont i strupen o.s.v när jag röker mycket (varje dag) utav det gula, förorenade pulvret.
Citera
2011-03-13, 15:35
Medlem
HardstyleFreaks avatar
Kapar din tråd lite. Kan inte skriva i nätshopar.. Men är jwh122 något att ha? Och är rc-express en tillförlitlig butik? Tänkte beställa för över 1000kr så vill ju fan inte bli lurad... Jag har läst lite i tråden och verkar som vissa får problem o vissa går snabbt o lätt för?
Citera
2011-03-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleFreak
Kapar din tråd lite. Kan inte skriva i nätshopar.. Men är jwh122 något att ha? Och är rc-express en tillförlitlig butik? Tänkte beställa för över 1000kr så vill ju fan inte bli lurad... Jag har läst lite i tråden och verkar som vissa får problem o vissa går snabbt o lätt för?

Jwh-122 är bra, men jag skulle inte handla därifrån.
Citera
2011-03-13, 17:05
Medlem
BraZZens avatar
Är det samma jwh-122 som rc-e har inne?
Fick hem 2 påsar jwh-018 här om veckan. Det var gult. Så att de finns brunt, vitt, grått, osv är inga konstigheter.

F.ö: Ni som gör egna mixar med tex knaster. Hur många gram knaster använder ni?
Beskriv även gärna hur mixarna blivit vid olika mängder.
Citera
2011-03-13, 20:18
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleFreak
JWH-122 är super. Den är väldigt långvarande, något som har gjort cannabinoiden till min favorit. Det håller i runt 3-5 timmar beroende på tolerans, så jag kan ta ner pipan, slappna av och softa istället för att behöva konstant fylla på som jag behöver göra med de flesta andra cannabinoiderna. Ett plus på den här sidan är också att JWH-122 lämnar mig med en "nöjd" känsla, med andra cannabinoider vill jag fylla på även om jag känner att jag är riktigt bäng, kompulsiv påfyllning brukar jag kalla det. Jag får inget sådant med JWH-122, utan är bäng och nöjd i runt 5 timmar.
På högre doser brukar jag få CEVs och på skithöga doser lätta OEVs, och jag får alltid mycket med roligt mindfuck. Har även på en monsterdos (50mg) hamnat i ett stadium där jag fick en salvia-liknande skitintensiv trip så fort jag blev ofokuserad och föll i en slags "trans". Jag gissar på att jag somnade då cannabinoiden gjorde mig skittrött, och så fort jag somnade så landade jag i en annan värld, ett annat universum, där allt var skitintensivt och konstigt. Ju mer jag sov, desto intensivare blev det, och till slut vaknade jag automatiskt upp med ett ryck och tänkte något i stil med "fy fan i helvete". Ingen kul upplevelse kan jag ju säga, svettades som en gris och försökte med all kraft jag hade låta bli att somna, men man kan ju inte förvänta sig något trevligt på så höga doser.
Men cannabinoiden verkar mest på kroppen, blir avslappnad som fan och på högre doser får jag en slags kroppsmassage, vågor av värme och behag som rör sig genom kroppen.
Värt att nämna är också att jag hör röster, viskningar i mitt huvud, på JWH-122. Dessa intensifierades något enormt efter en snetripp då jag blandade 4-HO-DPT med en massa JWH-122, tror jag fick en slags minipsykos efter detta som kom fram när jag blev bäng. Men rösterna har minskat på senare tider, och jag tror att de kommer avta efter tag. Lite dumt av mig att blanda en hallucinogen så oförsiktigt med en cannabinoid, särskilt då jag alltid får lite paranoia av cannabinoider som intensifieras om jag tar en hallucinogen samtidigt, men man lär sig i alla fall av sina misstag, och jag har sedan snetrippen aldrig mer rökt på under en tripp och planerar inte heller på att göra det.
Dock saknas det lite i eufori och intensitet (om man nu är ute efter det), för att lösa det så brukar jag blanda JWH-122 med JWH-073. Då får jag en intensiv och euforisk peak i 1-2 timmar och en skön bänghet 3-4 timmar efter det.

Citat:
Ursprungligen postat av BraZZen
Är det samma jwh-122 som rc-e har inne?
Fick hem 2 påsar jwh-018 här om veckan. Det var gult. Så att de finns brunt, vitt, grått, osv är inga konstigheter.

F.ö: Ni som gör egna mixar med tex knaster. Hur många gram knaster använder ni?
Beskriv även gärna hur mixarna blivit vid olika mängder.
Brukar göra mixar på runt 1g JWH-122, eller 0.5g JWH-122 och 0.5g JWH-073, till 15g Knaster eller andra örter. Då får jag en skitstark mix som gör mig superbäng på runt 0.05-0.1g. Väldigt bra då man inte behöver röka mycket och därmed spar lungornas och strupens hälsa.
Senast redigerad av MindTwister 2011-03-13 kl. 20:26.
Citera
2012-01-25, 09:27
Medlem
Är helt ny inom detta område. Har testat Hasch men vill nu testa JWH/rökmixar... Finns det ens några grönade sidor? Har letat runt i några dagar nu utan resultat... Pma gärna=)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in