• 4
  • 5
2020-04-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Som jag har fattat saken har Black Cobra fått fäste här på ön genom intagna på Hasselakollektivet och BC-medlemmarna här omkring mest är småungar som är tuffa när de är i grupp. En kille är i 25 årsäldern och kommer från Helsingborg, är zigenarursprung. Han bodde på Hassela och försvann sedan en period för att sedan dyka upp i en annan kommunal åtgärd för sitt narkotikamissbruk eller snarare hans oförmåga att klara sig själv. Denne man utpekas enligt ett par källor som en av de drivande krafterna bakom BC på Gotland.

Jag tror inte BC Gotland är mer än en fluga som alla snackar om. Lite som Gotland Skins var på nittiotalet. Lärbrogänget och Gråbo sidekickers på åttiotalet. Ni förstår.

Du har inte varit aktiv sedan 2013, ser jag. Kan någon annan här berätta mer om "Lärbrogänget"? Hur många ingick i den grupperingen?
Citera
2020-04-28, 22:55
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandaloria
Du har inte varit aktiv sedan 2013, ser jag. Kan någon annan här berätta mer om "Lärbrogänget"? Hur många ingick i den grupperingen?
Fanns ett par Lärbrogäng, på 90 talet var de blöjnazzar. De har alla gått vidare och var småbarn
Citera
2020-09-13, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marionetten
Kan du berätta något mer? Vet du hans livssituation nu?

Han jobbade bla som kökschef på någon restaurang på Gotland. Den hette något med ...gården. Var tillsammans med en tjej som hette J*n* som han förövrigt inte var särskilt snäll mot. Han hade drogproblem och bodde delvis i fosterhem under sin uppväxt. Han har hävdat att han bla varit indrivare åt brödskapet under tiden han bodde på Gotland. Idag bor han i en stad söder om Vättern och har bytt efternamn.

*a *e
Citera
2020-09-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbilen112
Han är död

Tänker vi på samma person så vill jag säga att han i allra högsta grad lever. Dock i en ny stad med ett nytt efternamn.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in