2020-04-29, 13:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Jag tycker Ava Devine är den fulaste asiatiskan vad jag känner till någonsin. Jag gillar annars asiatiskor men hon är verkligen avtändande ful. Hennes dotter ser däremot betydligt bättre ut.
Hon är mer eller mindre sönder opererad numera tyvärr!
Citera
2020-04-29, 16:22
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon är mer eller mindre sönder opererad numera tyvärr!

Menar du dottern?
Citera
2020-04-29, 16:28
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Jag tycker Ava Devine är den fulaste asiatiskan vad jag känner till någonsin. Jag gillar annars asiatiskor men hon är verkligen avtändande ful. Hennes dotter ser däremot betydligt bättre ut.
Ava Devine verkar ha minskat pattarna nu, och de ser verkligen helt förstörda ut numera. Tydligen gör hon porr tillsammans med sin dotter nuförtiden, lol:

Ava devine and her daughter fucking a cock:
https://www.pichunter.com/gallery/34...d_her_daughter

Konstiga människor de där porrstjärnorna, föreställ er att knulla en tjej tillsammans med farsan, verkligen inte normala människor, lol. Hennes dotter ser hur som helst mindre asiatisk ut än Ava, antar att hon har en vit farsa. Ava är ju bara halv-asiat (och halv-italienare), så dottern är ju 25% kines.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-04-29 kl. 16:31.
Citera
2020-04-29, 16:31
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ava Devine verkar ha minskat pattarna nu, och de ser verkligen helt förstörda ut numera. Tydligen gör hon porr tillsammans med sin dotter nuförtiden:

Ava devine and her daughter fucking a cock:
https://www.pichunter.com/gallery/34...d_her_daughter

Konstiga människor de där porrstjärnorna, föreställ er att knulla en tjej tillsammans med farsan, verkligen inte normala människor, lol. Hennes dotter ser hur som helst mindre asiatisk ut än Ava, antar att hon har en vit farsa. Ava är ju bara halv-asiat (och halv-italienare), så dottern är ju 25% kines.

Fast det där är inte hennes dotter utan Jynx Maze och hon är vad jag vet inte dotter till Ava Devine.
Citera
2020-04-29, 16:38
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Fast det där är inte hennes dotter utan Jynx Maze och hon är vad jag vet inte dotter till Ava Devine.
Jaha okej, tog första bästa googleresultat. Annars har ju Kitana Steele gjort porr ihop med sin dotter Charlie, så sett.
Citera
2020-04-30, 07:07
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jaha okej, tog första bästa googleresultat. Annars har ju Kitana Steele gjort porr ihop med sin dotter Charlie, så sett.

Hade varit omvälvande om Jynx Maze faktiskt var dotter till Ava Devine.

Men jag tror inte att Ava Devine är så full för att hon är halvasiatiska. Andra halvasiatiska porrstjärnor som Asia Carerra, Katsumi, London Keyes, Dana Vespoli och Tera Patrick är ju allihopa riktiga skönheter.
Citera
2020-04-30, 11:25
Medlem
Citat:

Men jag tror inte att Ava Devine är så full för att hon är halvasiatiska. Andra halvasiatiska porrstjärnor som Asia Carerra, Katsumi, London Keyes, Dana Vespoli och Tera Patrick är ju allihopa riktiga skönheter.
De flesta asiatiska storstjänorna inom porr brukar faktiskt vara haölvasiater med asiatiska drag. Blir liksom en mer "exotisk" look till dem. På något sätt behäller de den asiatiska mystiken, men har drag som är bekanta för västerländska män.
Citera
2020-04-30, 16:29
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
De flesta asiatiska storstjänorna inom porr brukar faktiskt vara haölvasiater med asiatiska drag. Blir liksom en mer "exotisk" look till dem. På något sätt behäller de den asiatiska mystiken, men har drag som är bekanta för västerländska män.

Själv tycker jag att de snyggaste porrstjärnorna är de som ser jätteasiatiska ut som Lucy Lee:

https://editorial01.shutterstock.com...l-537132au.jpg
Citera
2020-05-01, 10:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Menar du dottern?
Ava Devine menar jag
Citera
2020-05-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Christina Bella.
Het i början, ser helt bedrövlig ut nu.
Skojar du? Hon är fortfarande het.
Citat:
Själv tycker jag att de snyggaste porrstjärnorna är de som ser jätteasiatiska ut som Lucy Lee:

Usch. Ser ut som en haj med dessa små och sylvassa tänder.
Citera
2020-05-01, 14:10
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ava Devine menar jag

Fast har Ava Devine någonsin under sin karriär inte sett konstig ut?
Citera
2020-05-01, 14:30
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Varför skulle det vara det? Mor och dotter, Kitana Steele och Charlie, har som sagt redan gjort porr ihop.

Citat:
Men jag tror inte att Ava Devine är så full för att hon är halvasiatiska.
Självklart beror det på det. Hon hade absolut sett bättre ut utan asiatiskt påbrå.

Citat:
Andra halvasiatiska porrstjärnor som Asia Carerra, Katsumi, London Keyes, Dana Vespoli och Tera Patrick är ju allihopa riktiga skönheter.
Av dessa så är det bara Tera Patrick som är fin, men hon representerar inte normen för halv-vit, halv-asiat. Självklart finns det halv-vita halv-asiater som kan bli riktigt vackra, som Kristin Kreuk, eller Becky Talento:

https://welovecarbondioxide.files.wo...8-24-00-am.png

Men Becky ser ju nästan helt europeisk ut också, hon fick ju normala ögon osv. Genomsnittet hur som helst blir absolut inte skönheter.

Citat:

lol du har dålig smak, men okej, whatever floats your boat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in