Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Åldrandet har sin del i det hela!
I kombination med droger, antagligen en massa alkohol och dålig livsföring i allmänhet så blir slutresultatet så där. Utförsbacken blir bara brantare...
.
Nä nä nä det där med att Chaseys utseende mestadels skulle tillskrivas hennes ålder köper jag inte. Främst för att det inte är ålderstecken jag reagerar mest på, utan att hon är så pass sliten, nedgången och bedrövlig i allmänhet. Sen finns det många porrskådisar som är äldre än hon som fortfarande är fräscha och har utseendet med sig (T.ex. Julia Ann). Även de kvinnor som inte är lika "heta" längre när de kommer upp i åldrarna ser ju i generellt åtmonstone normala ut, men Chasey ser ju rent ut sagt grotesk ut! Sen är ju inte Chasey överdrivet gammal heller, hon är ju för bövlen inte ens 40, och hon var mycket yngre än så på många av de där skräckbilderna som är några år gamla. Så jag tror inte åldern är någon stor bov i dramat.
Gällande alkohol så har jag inga indikationer på att hon skule dricka överdriviet mycket, främst för att det skulle göra andra saker med hennes kropp och i synnerhet hennes figur. Av alkohol blir man ju vanligtvis fet och plufsig av (som t.ex. David Hasselhoff är ett prima exempel på). Förvisso finns blandmissbrukare, men missbrukar man knark brukar man hålla sig till det snarare än sprit, och vice versa.
Kvar finns då åter knarket, och det leder mig åter till min ursprungliga förundran över att hon ser så pass djävlig ut som hon gör. Han man knarkat sig i backen sen man var t.ex. 14 år gammal och hållit på så där non-stop kan man möjligen se så där djävlig ut när man når medelåldern men då skulle det ge utslag på utseendet i de tidigare åren och gällande Chasey så var hon ju faktiskt en ganska attraktiv ung dam utseendemässigt i den tidigare delen av hennes karriär. Så någonting måste ju ha hänt någonstans på vägen, för hur kan man gå från snygg till så äcklig att man bara ryser på så kort tid??