2002-10-14, 21:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har hört om en snubbe som tar Amfetamin på piller.
Ett litet piller som smakar mint och smälter på typ 30 sekunder i munnen.

Är det verkligen amfetamin??
Stort tack i förväg till er som svarar!!!
Citera
2002-10-14, 22:12
Medlem
Miss Worlds avatar
Jag har då aldrig hört talas om mint amfetamin piller...Men det finns ju såna där Damp piller...Jag menar att vissa som har AD/HD Damp får ju amfetamin för att dom ska bli lite mer "normala" kanske man kan säga....Så Amfetamin piller det finns ju men dom e inte så starka och smakar definivtivt inte mint...Men det är klart att det kan ju finnas andra sorters Amfetamin piller som inte jag känner till.. roll
Citera
2002-10-14, 22:30
Medlem
De amfetamin-piller jag testat (adhd-medicin) är knappast behagliga att låta smälta i munnen. Fräter som bara fan.
Citera
2002-10-15, 01:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Förr fanns det Amfetamin tabletter, finns troligen inte längre för det ger effekt om man slår i sig eller snortar eller bombar. Så dom finns nog inte som sagt längre men men.. i utlandet kanske!

ha det !
Citera
2002-10-15, 11:29
äldre konto (old)
Ej medlem
låter ju jävligt skumt måste jag säga... om det är nåt amfetamin i dom där tabletterna alls så lär det ju va jävligt lite. jag skulle gissa att det är nåt helt annat.
Citera
2002-10-26, 07:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Bantningspiller i Thailand, går att köpa på apotek

Same shit

Och ger dessutom slank figur heh
Citera
2002-10-27, 17:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Brukar köpa metaamfettamin, detta är piller! Fett kul!
Citera
2002-10-27, 19:41
äldre konto (old)
Ej medlem
kanske efederin-piller s.k. läkaramfetamin tror jag det bruka kallas !!!!
peace =)
Citera
2002-10-29, 14:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Om det skulle vara damp-medicin kan jag informera om att det då bara rör sig om 10 mg amfetamin i varje piller. Det är så pass lite att folk med damp eller adhd inte utvecklar någon tolerans. Det är knappast någon dos som man känner av om man inte har damp, och om man har det så känner man av det eftersom man helt plötsligt kan sitta still en stund.

Människor som inte har damp/adhd utvecklar dessutom en tolerans även mot dessa små mängder.

Ska ni partyknarka, köp pulver! Ge medicinen till oss som behöver den
Citera
2002-10-29, 17:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miwa
kanske efederin-piller s.k. läkaramfetamin tror jag det bruka kallas !!!!
peace =)

Det jag köper e inte efedrin, det är meta! Är en viss skillnad på styrka på dessa två!
Citera
2002-10-29, 18:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Pompe, jag tror inte att miwa heller försökte påstå att det du köper var något annat än meth, utan snarare att han försökte svara på Elfeyes fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in