2011-01-03, 18:39
Medlem
Mitt jobb är ganska enformigt, vilket gör att jag får en del skumma funderingar under dagen. Idag började jag fundera på ordet "pattknull" och om vad man egentligen ska kalla det om man försöker vara fin i munnen. Det är ju en riktig grej, men det verkar inte finnas något "riktigt" ord för det? Bröstknull kan man ju säga, men det är inte mycket rumsrenare..."bröstsex" funkar ju inte

Hur skulle dom formulera sig om dom t.ex. skulle vara tvungna att säga det på tv4-nyheterna? Om det hade kommit ut att t.ex. Göran Persson hade pattknullat Carola, då skulle ju det vara en stor nyhet som det skulle pratas om, men vad skulle dom säga egentligen?

"Han hade sex mellan brösten på henne"?
Citera
2011-01-03, 18:43
Bannlyst
Hur stor är risken att Göran Persson hade fått pattknulla Carola?

ONT: ingen aning
Citera
2011-01-03, 18:45
Medlem
vetefans avatar
Korv med Bröd
Citera
2011-01-03, 18:59
Medlem
lendrygghs avatar
Det latinska namnet för ställningen är coitus a mamilla, och på svenska den salongsfähiga spansk massage. Så kanske används en av dom synonymerna istället för pattknull, och en liten tillhörande objektiv beskrivning av vad termen innebär.

Fast troligast är nog att dom bara beskriver handlingen, utan något särskilt namn.
Senast redigerad av lendryggh 2011-01-03 kl. 19:06.
Citera
2011-01-04, 12:24
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetefan
Korv med Bröd
Korv med brön, väl isåfall?
Citera
2011-01-04, 16:24
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Det latinska namnet för ställningen är coitus a mamilla, och på svenska den salongsfähiga spansk massage. Så kanske används en av dom synonymerna istället för pattknull, och en liten tillhörande objektiv beskrivning av vad termen innebär.

Fast troligast är nog att dom bara beskriver handlingen, utan något särskilt namn.
Haha killen googlade pattknull, nice! Hade för mig att det kallades fransk massage men spansk kanske är rätt.
Citera
2011-01-04, 17:07
Medlem
Kaktusmelons avatar
varför inte mammalsex, i analogi med t.ex. analsex??
Citera
2011-01-06, 10:53
Medlem
kaffekannas avatar
http://www.youtube.com/watch?v=9r_-uQgCPus&feature=related

Enligt honom heter det visst en 34a.
Citera
2011-01-06, 12:13
Medlem
Egon3s avatar
Kopplingen mellan coitus a mamilla och »spansk massage« har nog uppstått i en folketymologi där moren förväxlats med modren (mamman med mammillorna).¹ Intresset för denna övning har en naturlig förklaring, men i stället för att gå in på ryggradsdjurens biologi kommer jag osökt in på följande historia.

På flygplanet till Kanarieöarna hade en mogen dam hamnat på gångplatsen med ett lesbiskt par innanför vid fönstret. De två idkade diverse taktila övningar som tidsfördriv. Så småningom brast det för damen på ytterplatsen:

– Sluta med det där, det är inte naturligt.
– Ska du säga som är ute och flyger.

¹
Citera
2011-01-08, 01:15
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmelon
varför inte mammalsex, i analogi med t.ex. analsex??
Mammarsex, isåfall.
Citera
2011-01-08, 01:19
Medlem
fraess avatar
:d
Senast redigerad av fraes 2011-01-08 kl. 01:54. Anledning: drogpåverkan
Citera
2011-01-08, 02:34
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurra_b
Mitt jobb är ganska enformigt, vilket gör att jag får en del skumma funderingar under dagen. Idag började jag fundera på ordet "pattknull" och om vad man egentligen ska kalla det om man försöker vara fin i munnen. Det är ju en riktig grej, men det verkar inte finnas något "riktigt" ord för det? Bröstknull kan man ju säga, men det är inte mycket rumsrenare..."bröstsex" funkar ju inte

Hur skulle dom formulera sig om dom t.ex. skulle vara tvungna att säga det på tv4-nyheterna? Om det hade kommit ut att t.ex. Göran Persson hade pattknullat Carola, då skulle ju det vara en stor nyhet som det skulle pratas om, men vad skulle dom säga egentligen?

"Han hade sex mellan brösten på henne"?

Lite alternativ

*Bröstsamlag?
*Bröstknulla
*Fila mellan bröna
*Staven glider fint mellan lijekullarna....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in