• 2
  • 3
2011-01-03, 20:03
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaayo
Ja jag förstår ju att Israel stödjer Israel vad jag menade var att USA stödjer Israel. Nej du det tror jag absolut inte Israel vann inte det där kriget utan USAs hjälp
Läs igen, du lär ha läst fel(?)
Du vägrar läsa texten jag länkade och du vägrar ta in det jag skriver, jag förstår inte vad du gör här.
2011-01-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caen
Läs igen, du lär ha läst fel(?)
Du vägrar läsa texten jag länkade och du vägrar ta in det jag skriver, jag förstår inte vad du gör här.

Nej tror inte jag läste fel det var du som editade din text, Kanske du gjorde ett litet skriv fel? Jag förstår din synpunkt har läst på om sexdagarskriget ordentligt innan så orkade tyvärr inte läsa texten ta inte det som att jag är arrogant mot din fakta. OFFICIELLT så gick Israel segrande ur 6 dagars kriget utan USAs hjälp. Men både du och jag vet att det finns mer under ytan som allmänheten inte får veta. Ja antar att vi inte kommer komma överrens över den här punkten så det får va det
2011-01-03, 20:15
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Behöver svar på frågan snarast.

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Israel

Borde finnas alla svaren om du ids läsa igenom allt
2011-01-03, 20:18
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaayo
Nej tror inte jag läste fel det var du som editade din text, Kanske du gjorde ett litet skriv fel? Jag förstår din synpunkt har läst på om sexdagarskriget ordentligt innan så orkade tyvärr inte läsa texten ta inte det som att jag är arrogant mot din fakta. OFFICIELLT så gick Israel segrande ur 6 dagars kriget utan USAs hjälp. Men både du och jag vet att det finns mer under ytan som allmänheten inte får veta. Ja antar att vi inte kommer komma överrens över den här punkten så det får va det
Men både du och jag vet att det finns mer under ytan som allmänheten inte får veta.
Nej, det vet jag inte.
För övrigt, skriv ihop "skrivfel".
2011-01-03, 20:22
Medlem
Ramas avatar
Ett förutsättning för att staten Israel skulle bildas var det Osmanska rikets fall som man effektivt orkestrerade med hjälp av juden Ataturk. En kort tid innan lyckades judarna genom bedrägeri lura till sig Palestina genom Lord Balfour. Judiska bankirer har spelat en nyckelroll i dessa händelser.
2011-01-03, 20:24
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Behöver svar på frågan snarast.

Läxan får du göra själv, detta är ett diskussionsforum/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto