Citat:
Ursprungligen postat av RevisionistChannel
Det spelar ingen roll hur du eller ngon annan "definierar" svensk. Svenskar r en biologisk produkt, drav r svenskar vita, har alltid varit vita, och kommer frhoppningsvis alltid vara vita om dem nu inte totalt utrotas som en fljd av den extrema massinvandringspolitiken.
h, men kom igen, vad fan. Hur lnge ska man ha varit svensk fr att f bli en svensk d? Att enbart pst att det har med hudfrg och dylikt att gra r bara sjukt korkat. Ena sidan frn min slkt r svenskar s lngt bak som det bara gr att spra och den andra delen kommer frn Holland och flyttade hit under 1700-talet. Gr det mig till halvsvensk? Eller r jag helsvensk enbart fr att jag har blont hr och bla gon? Dina argument hller verkligen inte.
Hur som helst, ganska irrelevant fr trden och ber om urskt fr OT.
Citat:
Ursprungligen postat av Fiolito
Vad du definierar som svensk r din ensak, men hur kommer du fram till slutsatsen att man inte kan vara svart rappare i Sverige? Vad r Timbuktu?
Liksom blues, jazz, swing, boogie-woogie, rock n' roll, pop, soul, R&B, ska, reggae och i princip alla genrer frutom typ klassiskt, folkmusik eller new age/world.
Eller Ken ring, Henok Aichido, Adam Tensta, Pato Pooh etc. Men +1 p hela inlgget.
F. tycker jag att hela resonemanget som TS startade trden fr r helt sinnessjukt. Trodde Ungern hade kommit lngt ifrn Sovjetunionens frbud mot grejer som inte passade befolkningen, och s gr de shr. Sjukt baktstrvande.