2011-01-26, 16:04
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Compantino
Demokrati existerar inte.
Okej, nu orkar jag inte snacka med dig lngre. k till Nordkorea och hll dig dr.
Citera
2011-01-26, 16:06
Bannlyst
Citat:
Den amerikanske negerrapparen Ice-T blir censurerar av ungerska myndigheter. ''Ett stort slag mot pressfriheten'', menar den svenskfientliga tidningen Nyheter 24.

http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/...slar-mot-ice-t

http://nyheter24.se/nyheter/505766-u...-pressfriheten

Hr r lten: http://www.youtube.com/watch?v=p-2o3...layer_embedded

Bra nyheter tycker jag! r imponerad ver Ungerns utveckling. Bara det inte leder till brk med andra vita av tradition. Vita har problem att hlla ihop av ngon anledning utan mste hitta fel och brister hos varandra.
Citera
2011-01-26, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lramschtrampo
Bra nyheter tycker jag! r imponerad ver Ungerns utveckling. Bara det inte leder till brk med andra vita av tradition. Vita har problem att hlla ihop av ngon anledning utan mste hitta fel och brister hos varandra.

Vad exakt syftar ni p?
Citera
2011-01-28, 16:25
Medlem
Heladageniskogens avatar
Och judegnll som vanligt ver vitt sjlvbestmmande.

http://www.dn.se/ledare/signerat/europeisk-skamvra
Citat:
Enligt Lissabonfrdragets artikel 7 kan ett land som allvarligt sidostter unionens vrden utsttas fr en underskning och i sista hand bli av med sin rstrtt i rdet.
Mjligheten infrdes efter den misslyckade bojkotten av sterrike 2001, d Jrg Haiders hgerpopulistiska parti blev en del av den sterrikiska rege-ringen.
Men Ungern r p mnga stt ett vrre exempel n sterrike. Den gngen handlade det om andra lnders fruktan fr vad som skulle kunna hnda i Wien i dag har Budapest redan klubbat en lng rad beslut som borde granskas ur ett demokrati- och rttighetsperspektiv.
Att man ett par hundra kilometer frn Ungern, kan dmas till 5 r(+ ett extra fr att inte ha visat nger) fr att ha forskat i historia p "fel" stt r det dremot inget fel p.
Citera
2011-02-11, 19:17
Medlem
Turuls avatar
Ungrarnas Guds kvarn, mal sakta men skert.nstan dagligen anklagas/arresteras krypto-judar.
Citera
2011-06-11, 10:17
Medlem
spknoises avatar
Mste sjlv erknna att Ungern r det land i Europa som r mest framt och har den bsta politken av alla lnder i EU. All ra t Ungern och dess folk fr vad dom har ftt utsttt under judarnas styre.

Att dom infr censur mot gangsta-rap har jag full frstelse ver. Att europer ska sitta och lyssna p anti-vit skitmusik som propagerar fr vldtkt, mord mot vita, och frnedring emot kvinnor knns bara helt irrelevant.

Det som gr Ungern s bra r att dom skiter fullstndigt i om dom blir kallade fr "rasistiska" och "antisemitiskt." Dom str p sig nd.
Ungern tror jag kommer inom snar framtid att bli en stormakt i EU. Vilket jag hoppas p.
Citera
2011-06-11, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantvrist
Mange schmidt
Promoe
Big B
Bubba Sparxx
vanilla ice
Mickey Avalon
Dirt Nasty
Celph titled
necro
ill bill
everlast
Cage
Fat Joe

Det finns otroligt mnga vita rappare, att det bara r svarta som rappar r en dum stereotyp. Bara i Sverige skulle det inte frvna mig om majoriteten av rapparna r vita.
Tillg hela rappare i samverkan, looptroop osvosv.

F.. hller jag med att det r frjvligt dligt och inte ok ngonstans.
Citera
2011-06-11, 15:03
Medlem
Vilken skitlt. Nstan lika dlig som din trd.
Citera
2011-06-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spknoise
Mste sjlv erknna att Ungern r det land i Europa som r mest framt och har den bsta politken av alla lnder i EU. All ra t Ungern och dess folk fr vad dom har ftt utsttt under judarnas styre.

Att dom infr censur mot gangsta-rap har jag full frstelse ver. Att europer ska sitta och lyssna p anti-vit skitmusik som propagerar fr vldtkt, mord mot vita, och frnedring emot kvinnor knns bara helt irrelevant.

Det som gr Ungern s bra r att dom skiter fullstndigt i om dom blir kallade fr "rasistiska" och "antisemitiskt." Dom str p sig nd.
Ungern tror jag kommer inom snar framtid att bli en stormakt i EU. Vilket jag hoppas p.

censur r vanligt i Islamiskt styrda diktaturer typ Saudiarabien.

det stora felet med landsfrrdare som dig och liknande drar r att ni inte r beredda att st upp fr de Friheter som vi har i vrt Fosterland.

ni och muslimer har delvis samma agenda - en totalitr stat dr yttrandefrihet stts p undantag.

drfr r bda tv hot mot Fosterlandet.
Citera
2011-06-11, 18:48
Medlem
Faszoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
censur r vanligt i Islamiskt styrda diktaturer typ Saudiarabien.

det stora felet med landsfrrdare som dig och liknande drar r att ni inte r beredda att st upp fr de Friheter som vi har i vrt Fosterland.

ni och muslimer har delvis samma agenda - en totalitr stat dr yttrandefrihet stts p undantag.

drfr r bda tv hot mot Fosterlandet.

Okej, s censur frekommer inte i Usa och andra kristet styrda demokratier, eller vad ville du komma fram till?

Bara fr att sverige tycker det r fel om man sger t sin 14 riga dotter att inte g ut i mini skjol fr att dricka hembrnt ute p ip med en massa killar i vre tonren..
Det jag menar e att, sverige och svenskar borde inte yttra sig om "moral och etik", ja fr det handlar om moral och etik, nr man slpper ut sin minderriga dotter en lrdagskvll, och det handlar om moral och etik nr man lter folk sga vad dem vill p radio.

Med detta menar jag inte att det inte frekommer i ungern att minderriga tjejer springer runt p kvllen, men jag menar att i bland annat Ungern, s anser nog de flesta att det r fel.
Citera
2011-06-11, 20:15
Medlem
caztors avatar
Citat:

Rapmusiken har sitt ursprung frn afro-amerikaner.

Spnnande analys. Blues, rock, RnB, Soul, Jazz. Alla dessa kommer ocks ursprungligen frn afro-amerikaner. Gr det dessa musik-stilar ocks till "neger-musik" i dina ron?

Eller sitter du och lyssnar p Mozart hela dagarna, inte fr att du ndvndigtvis gillar musiken, utan fr att du mste st upp fr dina sikter?

Fr vrigt r jag inte frvnad ver Ungerns frbud, det luktar vldigt mycket 60-70 tal i allmnhet i vstvrlden och det r vl ungefr i den tidsldern deras politiker fortfarande befinner sig i.
Senast redigerad av caztor 2011-06-11 kl. 20:18.
Citera
2011-06-11, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysikmotor
Majoriteten rappare/hipoppare i Sverige r vita.
Dogge: halvsvensk t om.
Fattaru-killarna.
Schmit.
Ison&fille.

r inte hajj p svenska rappare/hiphoppare, men jag knner inte till en enda svart frutom ken ring, men har sett mnga vita.

Nr fan kom Sverige in i bilden vi snackade vl fan o Ungern?:O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in