2004-08-03, 10:03
Medlem
divinebaals avatar
Enligt skvallerpressen http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,513277,00.html så blev Vickan slickad hejvilt...

"Hon låg på soffan i ett lunchbås och fick oralsex av mannen. De andra gästerna var helt chockade, berättar ett ögonvittne. Ett tjugotal nyfikna turister - flera av dem svenskar - samlades genast kring Victoria Silvstedts bord för att titta, men det älskande paret brydde sig inte om dem."

Asså.. när kommer de bilderna???

"Efter ett tag sa en tjej åt Victoria att de borde sluta, med tanke på att hela stranden såg vad de höll på med och eftersom det kan finnas paparazzi och så. Men mannen tryckte ner henne och sa "vi fortsätter" på engelska, berättar ögonvittnet."
Citera
2004-08-03, 10:16
Bannlyst
Någon av de svenskar som stod där måste ju haft en kamera...
Sen är det så typiskt svenskt att när man har tillfälle att hoppa med i en ormgrop så tänker man istället på paparazzis.... Hela restaurangen hade ju kunnat bli en enda stor orgie
Citera
2004-08-03, 11:23
Medlem
Inlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Någon av de svenskar som stod där måste ju haft en kamera...
Sen är det så typiskt svenskt att när man har tillfälle att hoppa med i en ormgrop så tänker man istället på paparazzis.... Hela restaurangen hade ju kunnat bli en enda stor orgie

Jag hade fan hellre cashat in storkovan på några fotografier än haft sex med Victoria Silvstedt. Hon är fan inte fräsch. Tyvärr hade jag väl bara bidragit till att öka hennes exponering, något hon definitivt inte förtjänar.

Hade det varit någon annan playboymodell som haft sex hade dock ormgropen tett sig betydligt mer lockande.
Citera
2004-08-03, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inline
Jag hade fan hellre cashat in storkovan på några fotografier än haft sex med Victoria Silvstedt. Hon är fan inte fräsch. Tyvärr hade jag väl bara bidragit till att öka hennes exponering, något hon definitivt inte förtjänar.

Hade det varit någon annan playboymodell som haft sex hade dock ormgropen tett sig betydligt mer lockande.

Jovisst e hon fräsch. Kan tänka mig åtskilliga miljoner kvinnor jag ALDRIG skulle kunna tänka mig att ha ormgrop med...

Saken e den att du säkert bara e lite trött på att se/höra henne. Men om du såg henne för första gången så skulle du nog tycka att hon var läcker.
Citera
2004-08-03, 11:57
Medlem
Det är väl bara att köra hårt och fotografera samtidigt!?
Citera
2004-08-03, 15:59
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divinebaal
Enligt skvallerpressen http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,513277,00.html så blev Vickan slickad hejvilt...

"Hon låg på soffan i ett lunchbås och fick oralsex av mannen. De andra gästerna var helt chockade, berättar ett ögonvittne. Ett tjugotal nyfikna turister - flera av dem svenskar - samlades genast kring Victoria Silvstedts bord för att titta, men det älskande paret brydde sig inte om dem."

Asså.. när kommer de bilderna???

"Efter ett tag sa en tjej åt Victoria att de borde sluta, med tanke på att hela stranden såg vad de höll på med och eftersom det kan finnas paparazzi och så. Men mannen tryckte ner henne och sa "vi fortsätter" på engelska, berättar ögonvittnet."

jag tror inte på de iaf
Citera
2004-08-03, 16:03
Medlem
divinebaals avatar
*S* när...

Citat:
Ursprungligen postat av Nickeribba
Det är väl bara att köra hårt och fotografera samtidigt!?

Snubben smutta ju mutta.. då e det enklare o köra hårt o fota samtidigt ...
Citera
2004-08-03, 16:16
Medlem
WSEs avatar
Är restauranger offentlig plats?
Citera
2004-08-03, 19:40
Medlem
feldgraus avatar
Nej. Inte så vitt jag vet.

/feldgrau
Citera
2004-08-03, 22:33
Medlem
De Larges avatar
Såg att aftonhoran hade det som nyhet på nätet, sen innan jag gick och handlade sa jag till min flickvän att "jag gissar att det står att Silvstedt hade sex offentligt på deras löpsedel" Jag hade rätt, fyfan vad jag hatar aftonbladet, idioter, hur kul är det för alla föräldrar att höra sina barn fråga vad "sex offentligt" är och varför hade hon det, vem är hon. Klistra upp sitt jävla skit i ansiktet på alla människor, har god lust att riva ner skiten, kan inga aktivister göra det? Snälla? Åka runt i landet och riva ner alla jävla löpsedlar? Nån borde iaf börja klistra upp falska löpsedlar igen.
Citera
2004-08-05, 12:15
Medlem
johnjohns avatar
Jag skulle knulla henne varsomhelst, både fysiskt och geografiskt.
Citera
2004-08-06, 00:35
Medlem
Dr Kuchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Jag skulle knulla henne varsomhelst, både fysiskt och geografiskt.
Inte jag... hon är lite... bredhöftad... för min smak...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in