Flashback bygger pepparkakshus!
2011-01-03, 04:10
Medlem
Tjenare,

Jag försöker fixa WoW 3.3.5a till min mac, går inte att hitta fulla versionen någonstans då jag har försökt sen i början av december. Allt jag lyckats fixa är live versionen och det var från blizzards egna hemsida.
Vill spela på arena-tournament.com, och de kräver att man har patch 3.3.5a installerad.
Jag har spelat där på min PC hemma i sverige, men eftersom jag befinner mig långt hemifrån för tillfället, har bara min mac med, och har hyfsat med tid att döda (inte så mycket att jag kan lira vanliga wow) så skulle jag vilja fixa 3.3.5a versionen till min mac.

Hjälp skulle uppskattas, är verkligen en idiot när det gäller mac användning.
Finns det någon som vet var jag kan ladda ner hela wow 3.3.5a (alltså inte bara just den patchen, eftersom jag inte har mina cd-skivor med mig)?

Tack på förhand
Citera
2011-01-03, 04:15
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForeveraloneBC
Tjenare,

Jag försöker fixa WoW 3.3.5a till min mac, går inte att hitta fulla versionen någonstans då jag har försökt sen i början av december. Allt jag lyckats fixa är live versionen och det var från blizzards egna hemsida.
Vill spela på arena-tournament.com, och de kräver att man har patch 3.3.5a installerad.
Jag har spelat där på min PC hemma i sverige, men eftersom jag befinner mig långt hemifrån för tillfället, har bara min mac med, och har hyfsat med tid att döda (inte så mycket att jag kan lira vanliga wow) så skulle jag vilja fixa 3.3.5a versionen till min mac.

Finns det någon som vet var jag kan ladda ner hela wow 3.3.5a (alltså inte bara just den patchen, eftersom jag inte har mina cd-skivor med mig)?

Tack på förhand

Slänger iväg ett PM.
Citera
2011-01-03, 04:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForeveraloneBC
Tjenare,

Tack på förhand

Ladda ner här och vänta till den har instaallerat patch 3.5.5 http://www.bigdownload.com/games/world-of-warcraft-wrath-of-the-lich-king/pc/world-of-warcraft-full-install-client
Citera
2011-01-03, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smexback
Ladda ner här och vänta till den har instaallerat patch 3.5.5 http://www.bigdownload.com/games/world-of-warcraft-wrath-of-the-lich-king/pc/world-of-warcraft-full-install-client
chill, men funkar den till mac också?
Citera
2011-12-22, 16:31
Medlem
Kethrs avatar
För framtida bruk: http://thepiratebay.org/torrent/6685615/World_of_Warcraft_-_WOTLK_3.3.5a_(Mac_Intel)_-_Molten-WoW.com

Dock så är det 3.3.5 och inte 3.3.5a som det står att det ska vara, dock så har jag personligen inte haft några problem med den torreten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in