2011-01-03, 04:10
Medlem
Tjenare,

Jag frsker fixa WoW 3.3.5a till min mac, gr inte att hitta fulla versionen ngonstans d jag har frskt sen i brjan av december. Allt jag lyckats fixa r live versionen och det var frn blizzards egna hemsida.
Vill spela p arena-tournament.com, och de krver att man har patch 3.3.5a installerad.
Jag har spelat dr p min PC hemma i sverige, men eftersom jag befinner mig lngt hemifrn fr tillfllet, har bara min mac med, och har hyfsat med tid att dda (inte s mycket att jag kan lira vanliga wow) s skulle jag vilja fixa 3.3.5a versionen till min mac.

Hjlp skulle uppskattas, r verkligen en idiot nr det gller mac anvndning.
Finns det ngon som vet var jag kan ladda ner hela wow 3.3.5a (allts inte bara just den patchen, eftersom jag inte har mina cd-skivor med mig)?

Tack p frhand
Citera
2011-01-03, 04:15
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForeveraloneBC
Tjenare,

Jag frsker fixa WoW 3.3.5a till min mac, gr inte att hitta fulla versionen ngonstans d jag har frskt sen i brjan av december. Allt jag lyckats fixa r live versionen och det var frn blizzards egna hemsida.
Vill spela p arena-tournament.com, och de krver att man har patch 3.3.5a installerad.
Jag har spelat dr p min PC hemma i sverige, men eftersom jag befinner mig lngt hemifrn fr tillfllet, har bara min mac med, och har hyfsat med tid att dda (inte s mycket att jag kan lira vanliga wow) s skulle jag vilja fixa 3.3.5a versionen till min mac.

Finns det ngon som vet var jag kan ladda ner hela wow 3.3.5a (allts inte bara just den patchen, eftersom jag inte har mina cd-skivor med mig)?

Tack p frhand

Slnger ivg ett PM.
Citera
2011-01-03, 04:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForeveraloneBC
Tjenare,

Tack p frhand

Ladda ner hr och vnta till den har instaallerat patch 3.5.5 http://www.bigdownload.com/games/wor...install-client
Citera
2011-01-03, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smexback
Ladda ner hr och vnta till den har instaallerat patch 3.5.5 http://www.bigdownload.com/games/wor...install-client
chill, men funkar den till mac ocks?
Citera
2011-12-22, 16:31
Medlem
Kethrs avatar
Fr framtida bruk: http://thepiratebay.org/torrent/6685...Molten-WoW.com

Dock s r det 3.3.5 och inte 3.3.5a som det str att det ska vara, dock s har jag personligen inte haft ngra problem med den torreten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in