Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Nej det går inte.
Sedan är väl poängen med ett diskussionsforum just det att man har åsikter från alla håll och kanter. Och genom en sådan funktion så tar man ju bort det hela. Vill man bara ha personer som tycker om att gulla med invandrare och muslimer, ja då tror jag faktiskt att du har hamnat lite fel. För här är det högt till tak och alla får komma till tals. Och jag hoppas verkligen att en sådan funktion som du eftersöker aldrig kommer att dyka upp ens.
Det skulle verkligen ta död på allt vad FB står för. Enligt mig i alla fall.
Jag kan säkert räkna upp en 200 användare här om jag bara satte mig in i det som jag verkligen inte delar deras åsikter med för fem öre. Men jag läser gärna deras inlägg och kommer med motargument. Vem vet, man kanske lyckas vända till deras åsikter mot det som en själv anser varar rätt.
Sedan så verkar detta vara ett nytt fenomen från generation "stoppa ner huvudet i sanden och låtsas som att världen är en fredlig plats". Sanningen svider ibland.
Det handlar inte om att jag inte delar deras åsikt men det finns så måååånga användare som bara är tvungen att ta upp terrorister,islam,muslimer,invandrare i varenda tråd bara för att dom måste.
Att man diskuterar invandrare på IoI det förstår jag och jag går även in där och försöker få över dom på min sida. Men tjatet om islam och att skicka hem alla invandrare är ju i alla trådar spelar ingen roll vilken man tittar i.
Tex den här tråden
https://www.flashback.org/t1407102 Listan över de 10 farligaste hoten mot mänskligheten!
Där hur många som helst tror att Islam skulle ta död på alla människor,dom har inte ens fattat vad tråden handlar om men ändå skriker dom att islam skulle ta död på allting.
Hade bra gärna velat plocka bort alla dom som skrev det i den så att man orkar läsa en annars så intressant tråd.
I aktuella brott behöver jag nog inte ens ta upp vad mycket skit det står och det är precis samma saker som skrivs om och om igen.
Vissa användare har fått islam på hjärnan och vräker ut sig det till höger och vänster och dom där vill inte jag kunna se, men jag läser gärna om dom som verkligen har något att säga om islam även om det inte delar min åsikt.