2011-01-02, 18:58
Medlem
Nn som vet nt bra gratisprogram?

Har en ny dator och fick Norton trial version som har gtt ut nu.. hade ocks AVG men det har ocks gtt ut, s r helt utan nu. Ingen aning vart man ska leta..
2011-01-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskabara.

Har en ny dator och fick Norton trial version som har gtt ut nu.. hade ocks AVG men det har ocks gtt ut, s r helt utan nu. Ingen aning vart man ska leta..
Tanka ngot bra bara via bittorrent? Detta anvnder jag personligen: http://thepiratebay.org/torrent/5119...eygen_%5BRH%5D Funkar skitbra!
2011-01-02, 19:05
Medlem
Citat:

Jag skiter blanka fan i om du har en ny dator eller inte, jag bryr mig heller inte det minsta om att ditt Norton har gtt ut, bryr mig nnu mindre om att du en gng haft AVG och bryr mig heller inte om att du r utan virusprogram.

Din frgestllning r, var du ska brja leta? Den informationen rcker i fortsttningen tack.
Du kanske ska brja leta via google? Prova googla "Freeware antivirus".
2011-01-02, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendouz
Jag skiter blanka fan i om du har en ny dator eller inte, jag bryr mig heller inte det minsta om att ditt Norton har gtt ut, bryr mig nnu mindre om att du en gng haft AVG och bryr mig heller inte om att du r utan virusprogram.

Din frgestllning r, var du ska brja leta? Den informationen rcker i fortsttningen tack.
Du kanske ska brja leta via google? Prova googla "Freeware antivirus".

Jag skiter fullstndigt i vad du skiter i. Ditt svar "Prova googla Freeware antivirus" rcker. Rcker med den informationen i fortsttningen.
2011-01-02, 19:10
Medlem
Citat:

varfr inte Microsoft Security Essentials ,gratis och skall funka bra

Med Microsoft Security Essentials fr du ett realtidsskydd till din hemdator som hjlper dig att hlla stnd mot virus, spionprogram och annan skadlig programvara.

mvh
t
2011-01-02, 20:41
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Frgor och svar stlls i denna trd -> https://www.flashback.org/t607650

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem