Har ett problem med Deluge. Efter att det stått och kört i ett par timmar skjuter CPU användandet i taket. Kärna 3 och 4 ligger konstant på 99-100%. Löses genom att starta om Deluge.
Kan detta fixas? Är inte alls hemma på Linux, och har prövat att Googla. Dock är det rena grekiskan för mig då de snackar libtorrent versioner, boost osv.
Kör Debian just nu.
Har ett problem med Deluge. Efter att det stått och kört i ett par timmar skjuter CPU användandet i taket. Kärna 3 och 4 ligger konstant på 99-100%. Löses genom att starta om Deluge.
Kan detta fixas? Är inte alls hemma på Linux, och har prövat att Googla. Dock är det rena grekiskan för mig då de snackar libtorrent versioner, boost osv.
Kör Debian just nu.
Hjälp uppskattas!
vilket system kör du och vilken version av deluge?
Kör Debian just nu.
Hjälp uppskattas!
Blir så för mig när jag väljer att öppna en torrents målmapp, vet dock inte hur du kan fixa det.
Har tilläggen AutoAdd, TotalTraffic och Stats installerade. Kanske är dom som strular?
Debian 4.3.2-1.1 Squeeze Kan det stämma?
old school!
prova med att bocka ur alla tillägg, starta om och se om det blir bättre... blir det bättre lägger du till en efter en tills du upptäcker vilken som jävlas... fortsätter det vara muggigt även efter tillägg är bortplockade får vi väl ta till nåt annat...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!