2011-01-02, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasklas
Skulle vilja se någon slags statistik för hur många matcher Skellefteå förlorat när Lärking har dömt. Förmodligen alla. Den karln har haft något emot svart och gult sedan urminnes tider...

Hehe en sådan statistik hade varit spännande. Klassiker när sittplats "hyllade" Lärking för ett par år sedan. http://www.youtube.com/watch?v=4SPpWHmu4GU
2011-01-02, 19:33
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Jo, det här kan ju inte hålla hur länge som helst. När man kommer på sig själv att sitta och tänka på Nygren som ett rutinerat alternativ när han är 20 bast och verkar spela match varje dag så är det ju lite speciella førutsättningar. Men som sagt, om anfallarna fortsätter att jobba så kan det gå vägen.

Frøgren, Sanny och Jonas är alla landslagsspelare (ibland), nu är de ersatta av J18 spelare. Lite häftigt faktiskt.

Nygren har imponerat i de matcher han har spelat. Spelar bra mycket bättre och mer rutinerat än vad Grundel har gjort de ggr han har spelat.
Medlem
knasklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioer
Hehe en sådan statistik hade varit spännande. Klassiker när sittplats "hyllade" Lärking för ett par år sedan. http://www.youtube.com/watch?v=4SPpWHmu4GU

Jag var på plats. Var rätt kul faktiskt, han var så dålig att det blev komik över det hela.
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Skulle vilja se någon slags statistik för hur många matcher Skellefteå förlorat när Lärking har dömt. Förmodligen alla. Den karln har haft något emot svart och gult sedan urminnes tider...

Det har nog inte varit något att klaga på i den här matchen i allafall. Ärliga tag från spelarna och ganska tydliga grejor som dommarparet tar før.
2011-01-02, 19:35
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Nygren har imponerat i de matcher han har spelat. Spelar bra mycket bättre och mer rutinerat än vad Grundel har gjort de ggr han har spelat.

Det var ingen kritik mot Nygren, han har varit riktigt bra. Jag trodde faktiskt att han var äldre än sina blott 20.
2011-01-02, 19:35
Medlem
Citat:
Det har nog inte varit något att klaga på i den här matchen i allafall. Ärliga tag från spelarna och ganska tydliga grejor som dommarparet tar før.

jag kan dock tycka att vissa av de saker som skedde inte ens skulle vara utvisning, matchen tappar ju tempo och just i dag så tror jag det gynnar FBK mest faktiskt.
Däremot så tycker jag inte att domaren favoriserat nåt av lagen och det är ju alltid positivt.
2011-01-02, 19:36
Medlem
knasklass avatar
Citat:

Alltid svårt med roughing-utvisningarna när de kramas lite framför mål, hittills har han bara tagit AIK-spelare. Lite svårt att se att det är 100% rättvist men men.
2011-01-02, 19:38
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Det var ingen kritik mot Nygren, han har varit riktigt bra. Jag trodde faktiskt att han var äldre än sina blott 20.

Jag var lite otydlig kanske men jag höll med dig
2011-01-02, 19:39
Medlem
€rics avatar
Citat:

http://www.domarna.se/

Sidan är nere nu, men titta senare =)
2011-01-02, 19:39
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Jag var lite otydlig kanske men jag höll med dig

Jag tycker vi tar varandra i hand och sjunger We Shall Overcome..

Kämpa Jonas!

Ps.. Nygren är ett mycket bättre alternativ än Grundel i dagsläget.
2011-01-02, 19:40
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Alltid svårt med roughing-utvisningarna när de kramas lite framför mål, hittills har han bara tagit AIK-spelare. Lite svårt att se att det är 100% rättvist men men.

Det har väl egentligen bara varit crosscheckingen från Lindstrøm som varit i en sådan situation och den gjorde han helt solo. Inga roughingutvisningar är registrerade før øvrigt så då har det väl varit lika bedømning där då...
2011-01-02, 19:40
Medlem
Upptäckte just att kommentatorn på SR sändningen kallar Skellefteå för AIK, Det är inte ofta det!
HATAR förövrigt kommentatorn, "ochhHhhh". Vad är det för dialekt?!

Åh jag vill se, men köper inte gärna matchen för 100+ spänn för 1 period :/ Får se highlights efter!
Kom igen nu Skellhell!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in