2011-01-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
AKA Nihlstorp

Utvisningarna? Vad gör SAIK? Är det rätta utvisningar? någon som ser
Det är en jämn match och domarna är OK.
2011-01-02, 19:15
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Nope, saik borde egentligen leda med 1-2 mål. fbk har köpt domaren. Eller så har de erbjudits att få avsugningar av småfjortisarna i klacken.

Kan du aldrig försöka hålla nivån någon gång? Du har redan varit på ignore ett bra tag tidigare.
2011-01-02, 19:18
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Kan du aldrig försöka hålla nivån någon gång? Du har redan varit på ignore ett bra tag tidigare.

Jag håller nivån allt för ofta det är gromgrotten som inte kan hålla nivån Tramsar som bara den. Låt mig också tramsa då och då.

Speciellt när ni rullstolsbarn blir upprörda så glädjer det mig.
2011-01-02, 19:20
Medlem
Okej, Ja alla andra lag köper ju domarn! särskilt Stockholmslagen, fyfan!!!!

Ne skämt och sido, skönt att det verkar någorlunda bra Men Jocke får ju för fan lugna ner sig! Han ska göra mycket poäng innan han gjort rätt för sig ikväll!
2011-01-02, 19:21
Moderator
Gromguttens avatar
Kul att se hur bra anfallspelarna hjälper det mycket orutinerade førsvaret i kväll, detta kan vara en mycket viktig match før lagmoralen framøver.
2011-01-02, 19:21
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Jag håller nivån allt för ofta det är gromgrotten som inte kan hålla nivån Tramsar som bara den. Låt mig också tramsa då och då.

Speciellt när ni rullstolsbarn blir upprörda så glädjer det mig.

Hur du kan anse Gromgutten som tramsare bortgår faktiskt mitt förstånd. Du är ju förvisso gnagare men någon måtta får det väl vara. Tror du åker på ignore igen nu.

Perioden slut. Färjestad spelar stabilt och disciplinerat, en eller två kassar till så har vi den här matchen.
2011-01-02, 19:23
Medlem
Skellefteå kommer tillbaka i 3e, matchen slutar 3 - 2, Till vilket lag återstår att se
2011-01-02, 19:25
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Hur du kan anse Gromgutten som tramsare bortgår faktiskt mitt förstånd. Du är ju förvisso gnagare men någon måtta får det väl vara. Tror du åker på ignore igen nu.

Perioden slut. Färjestad spelar stabilt och disciplinerat, en eller två kassar till så har vi den här matchen.

Han kan inte tilltala lagen deras rätta tilltals namn och detta var något huvudmoderatorn Swetech gick ut med innan att de räknades som trams. Så då tramsar han ju rejält hela tiden eller har jag fel?
2011-01-02, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Kul att se hur bra anfallspelarna hjälper det mycket orutinerade førsvaret i kväll, detta kan vara en mycket viktig match før lagmoralen framøver.
Håller verkligen med, man spelar enkelt och diciplinerat och det var nog Sammens plan för kvällen. Tycker dock att båda målvakterna känns darriga.
2011-01-02, 19:29
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Han kan inte tilltala lagen deras rätta tilltals namn och detta var något huvudmoderatorn Swetech gick ut med innan att de räknades som trams. Så då tramsar han ju rejält hela tiden eller har jag fel?

Han är ju för fan norsk..
2011-01-02, 19:29
Medlem
knasklass avatar
Skulle vilja se någon slags statistik för hur många matcher Skellefteå förlorat när Lärking har dömt. Förmodligen alla. Den karln har haft något emot svart och gult sedan urminnes tider...
2011-01-02, 19:31
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Skellefteå kommer tillbaka i 3e, matchen slutar 3 - 2, Till vilket lag återstår att se

Jo, det här kan ju inte hålla hur länge som helst. När man kommer på sig själv att sitta och tänka på Nygren som ett rutinerat alternativ när han är 20 bast och verkar spela match varje dag så är det ju lite speciella førutsättningar. Men som sagt, om anfallarna fortsätter att jobba så kan det gå vägen.

Frøgren, Sanny och Jonas är alla landslagsspelare (ibland), nu är de ersatta av J18 spelare. Lite häftigt faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in