2011-01-02, 13:19
Medlem
LOVECAPSLOCKs avatar
Min lokala pizzabagare har under två års tid pushat för iranska tjejer varje gång jag hämtar min kebab. Han tycker jag borde åka till Teheran för att skaffa mig en fru. Enligt honom är iranskor väldigt snälla och omhändertagande, en uppfattning som även jag fått av de få jag mött. Jag har dock även hört motstsen av en iransk kille. Enligt honom ska de vara själviska, ytliga och krävande. Att många av dem är skönheter av guds nåde gör dem naturligtvis inte mindre intressanta.

Vad jag vill veta är om de är något att sikta på. Är dom bra flickvänner? Vad gillar de/vill de ha? Hur charmar man dem? Vart håler de hus (att åka till Teheran blir nog inte aktuellt )?
Citera
2011-01-02, 13:21
Bannlyst
Båda har rätt. Universiteten är väll de bästa platserna att hitta dom på.
Citera
2011-01-02, 13:26
Medlem
Harmandas avatar
Även kvinnor från Iran är väl individer med skilda personligheter precis som alla andra.
Citera
2011-01-02, 15:10
Medlem
"Enligt honom ska de vara själviska, ytliga och krävande." Typ som vilken annan svensk kvinna somhelst menar du då?

(Inne på flashback drar vi alla över en kant)
Senast redigerad av -Ozzy- 2011-01-02 kl. 15:31.
Citera
2011-01-02, 15:27
Bannlyst
Det är lite av en 50/50 chans när det gäller sådant. De kan vara ängeln där nere, men så fort de fått uppehållstillstånd blir de skilsmässa och dom lämnar dig för någon annan /eventuellt bo ensam.
Citera
2011-01-02, 15:31
Medlem
Test Gubbes avatar
Ja båda har rätt. Men förvänta dig ytlighet och krav.

Citat:
Ursprungligen postat av -Ozzy-
"Enligt honom ska de vara själviska, ytliga och krävande." Typ som vilken annan svensk kvinna somhelst menar du då?

(Inne på flashback drar vi alla över en kant)

Näh, mycket mer kitschigt när persiskorna gör det.
Citera
2011-01-29, 14:29
Bannlyst
Jag anser att persiska kvinnor är dom vackraste! Är själv svensk och har varit tillsammans med 2 persiska kvinnor och kan intyga att dom är vilda i sängen och grymt porriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in