2011-01-02, 10:47
Medlem
bumbis avatar
Jag har en Magic mouse och kr BTT fr att f mittenklick + lite andra gester.

Ibland, kanske var 10e klick jag gr, s hnder ingenting. Det r som att klicket ignoreras eller fngas upp av ngon annan applikation.
Nu har jag sprat det till att problemet bara dyker upp nr jag kr BTT och Spotify samtidigt. Och nu sg jag denna lilla varning i BTT: These apps may conflict with BetterTouchTool (most likely they will not, but if you have problems try deactivating them): Spotify,

Jag testade ven MagicPrefs, men dr fick jag ocks upp en varning, direkt nr jag startade det. Klicken ignorerades d och d ven i det..

Har googlat men inte hittat ngot.. Det mste finnas ngon mer med samma problem och frhoppningsvis en lsning??
Citera
2011-01-02, 12:58
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbi
Jag har en Magic mouse och kr BTT fr att f mittenklick + lite andra gester.

Ibland, kanske var 10e klick jag gr, s hnder ingenting. Det r som att klicket ignoreras eller fngas upp av ngon annan applikation.
Nu har jag sprat det till att problemet bara dyker upp nr jag kr BTT och Spotify samtidigt. Och nu sg jag denna lilla varning i BTT: These apps may conflict with BetterTouchTool (most likely they will not, but if you have problems try deactivating them): Spotify,

Jag testade ven MagicPrefs, men dr fick jag ocks upp en varning, direkt nr jag startade det. Klicken ignorerades d och d ven i det..

Har googlat men inte hittat ngot.. Det mste finnas ngon mer med samma problem och frhoppningsvis en lsning??

Spotify har en bengenhet att jvlas med lite allt mjligt. Bland annat remoten om man har Spotiy Mac Remote installerat.

Rekommenderar generellt sett att inte anvnda tillgg som inte fungerar. Det innebr nstan alltid bara det att de r dligt kodade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in