2004-08-02, 16:21
Medlem
mr.mmms avatar
hej

Jag skullevilja ha tips på ett program med vilket man kan placera fönster ovanpå eller under varandra, dvs i djupled.

T.ex skulle jag när jag spelar poker vilja ha fönstret med det bord jag sitter på "always on top" men lobbyn (som man iaf inte får stänga på expekt:s poker software) underst eller annu bättre inte synligt alls.

jag gissar att det finns en uppsjö prgram som kan fixa detta, tips på ett räcker. det får gärna vara avskalat och utan krussiduller.

tack
Citera
2004-08-03, 10:45
Medlem
mr.mmms avatar
är det verkligenigen som vet var man kan hitta ett program som fixar detta?
Citera
2004-08-03, 12:41
Bannlyst
Kan du itne bara "minimera" det fönster du inte vill se? Annars finns ett program som heter "nail it" som åtminstonde låser ett valfritt fönster som överst.
Citera
2004-08-03, 13:02
Medlem
mr.mmms avatar
jo det kan jag, men det poppar upp lite då och då iaf. nail it låter bra ska kolla det.

tack
Citera
2004-08-03, 14:01
Medlem
BF_Swedens avatar
Jag brukar spela poker på expekt och brukar minimera lobbyfönstret men det dyker inte upp som det gör hos dig. Är du säker på att du har markerat pokerfönstret efter att du har minimerat lobbyfönstret?
Citera
2004-08-03, 19:30
Medlem
mr.mmms avatar
det poppar inte upp när jag tar fram bordet utan lite då och då, gissar på att det sker ngn uppdatering av borden, men jag vet inte.

skit samma nailit funkar tillfredställande så tråden kan stängas. tack för hjälpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in