2013-01-12, 21:59
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Vilken prestationshöjare är den bästa som inte påverkar kroppen negativt. Vill inte ha kreatin då jag får ont i magen av det samt får mjuka vattniga muskler. Vill heller inte ha koffeintabletter då det höjer blodtrycket och är skadligt för kroppen. Ska använda den 1 gång i veckan på fredag då jag kör ett ganska tungt pass och behöver en boost för att klara av det. Tips?

Om du utesluter centralstimulanter och kreatin, vilket man ändå måste ta regelbundet för att få effekt av, utestår bara kolhydrater, t.ex. maltodextrin, innan och under passet.
Citera
2013-01-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Om du utesluter centralstimulanter och kreatin, vilket man ändå måste ta regelbundet för att få effekt av, utestår bara kolhydrater, t.ex. maltodextrin, innan och under passet.

Små mängder kreatin har jag inga problem med. Om jag tar Craze 1 gång i veckan , ger det en bra effekt? Och vad har det för nackdelar på hälsan/utseendet?
Citera
2013-01-12, 22:17
Medlem
Ironghosts avatar
Jag såg att fitnessgirl, tidigare i tråden ansett att Rezerk var mildare än Berzerk.

Är det någon annan som kört bägge och har fått någon uppfattning? Jag har tidigare använt mig av Berzerk, och den var från någon värld. Varken Jacked eller jack3d matchade den. Då provade jag Berzerk även efter då toleransen mest troligt ökat.

Därav skulle det vara trevligt om Rezerk fungerade lika bra som Berzerk gjorde!

/Ironghost
Citera
2013-01-12, 23:07
Medlem
pecss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Små mängder kreatin har jag inga problem med. Om jag tar Craze 1 gång i veckan , ger det en bra effekt? Och vad har det för nackdelar på hälsan/utseendet?
Sluta vara en sån hippie och ta skiten bara... håll dig till den rekommenderade doseringen så är allt coolt.
Citera
2013-01-14, 16:03
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Hört en hel del som uppskattar F#ucked up!.

Införskaffade en burk F#ucked Up idag, måste säga att det fungerar mycket bra, kliar dock en hel del, fick de där stickningarna i armarna som man får av No Explode. Betalade 349 spänn för en burk, helt okey enligt mig.
Citera
2013-01-17, 01:18
Medlem
Har beställt en burk No Xplode 2.0. Är det någon märkbar skillnad från Craze? Har aldrig känt stickningar med Craze iaf.

Läste att man kunde bli immun mot PWOs? Kör man för länge är det väll bara att ta en paus på minst lika länge antar jag så kroppen går tillbaka? Eller?
Citera
2013-01-17, 12:22
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woltaire
Har beställt en burk No Xplode 2.0. Är det någon märkbar skillnad från Craze? Har aldrig känt stickningar med Craze iaf.
Innehållet skiljer lite men hur detta påverkar dig går inte att svara på, tyvärr. Det får du helt enkelt experimentera med och utvärdera själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Woltaire
Läste att man kunde bli immun mot PWOs? Kör man för länge är det väll bara att ta en paus på minst lika länge antar jag så kroppen går tillbaka? Eller?
Mer eller mindre "immun", ja. Kroppen vänjer sig successivt och det krävs mer och mer gram av PWO:n för att få ut samma effekt. Vilar du däremot ett period från den så återfår den bättre effekt igen, ja.
Citera
2013-01-17, 15:10
Bannlyst
Testade no explode idag för första gången. Okade 5 kg mera i kabelrodd och 10kg mera i T-bar row. Kanske placebo men det tror jag inte, fick en enorm energi kick och pump på gymmet.

8/10

- I like it
Citera
2013-01-17, 17:23
Medlem
Ska testa f#cked up strax återkommer om vad jag tyckte.
Citera
2013-01-17, 18:30
Medlem
sjukaapojkens avatar
Tjena tjena.

Har nyss börjat träna igen efter ett länge uppehåll (ca 2 år). Tränar ca 4-5 ggr/veckan. Köpte nyss en burk Jack3D mest för att det skulle vara kul att prova men även för att jag vill få ut mer av träningen.

Tänkte börja använda det när jag gymmat 3-4 veckor mest för att komma igång lite först. Jag har i efterhand läst runt på lite forum och det verkar som detta preparats målgrupp är snubbar som gymmat flera år och som är väldigt seriösa med träningen.

Min fråga är då - funkar det att ta Jack3D även om man är ganska ny på gym-fronten? Finns det några nackdelar med det/kan det vara farligt? Blev nojjig efter att en kompis sagt att det var "ett riktigt häst-preparat man inte tar från dag 1 precis"..
Citera
2013-01-17, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sjukaapojken
Tjena tjena.

Har nyss börjat träna igen efter ett länge uppehåll (ca 2 år). Tränar ca 4-5 ggr/veckan. Köpte nyss en burk Jack3D mest för att det skulle vara kul att prova men även för att jag vill få ut mer av träningen.

Tänkte börja använda det när jag gymmat 3-4 veckor mest för att komma igång lite först. Jag har i efterhand läst runt på lite forum och det verkar som detta preparats målgrupp är snubbar som gymmat flera år och som är väldigt seriösa med träningen.

Min fråga är då - funkar det att ta Jack3D även om man är ganska ny på gym-fronten? Finns det några nackdelar med det/kan det vara farligt? Blev nojjig efter att en kompis sagt att det var "ett riktigt häst-preparat man inte tar från dag 1 precis"..

Är det riktiga jack3d eller jack3d micro?
Citera
2013-01-17, 19:16
Medlem
sjukaapojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grr03
Är det riktiga jack3d eller jack3d micro?

Den som finns på gymgrossisten nu, micro antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in