2016-08-28, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Yep, om 2 v va?
Inget om innehållet än va?

Vet att det är en ECA stack, mycket mer vet jag inte, väntar på att han ska reveala innehållet

Jag bor ganska nära bostin med så kommer vara först här på fb att prova pwon, är grovt taggad hehe
Citera
2016-08-28, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Jag beställde en laddning PEA(β-phenylethylamine) för en tid sedan och tyvärr är det värdelöst.
PEA är helt lagligt och man får en fin kick med välbefinnande och fokus men problemet med PEA är att halveringstiden ca:5min så det roliga är över efter 10-15minuter.

PEA(β-phenylethylamine) var INTE den substansen som fanns i Craze på den gamla goda tiden.
Craze innehöll N,alpha-diethylphenylethylamine som iofs är en variant av phenylethylamine men N,alpha-diethylphenylethylamine är en helt annan historia.

Fan jag som gjorde en beställning på 500g
Citera
2016-08-30, 00:23
Medlem
Tjena folket drog en beställning från samedaysupplements på 6 burkar mesomorph pwo som rekommenderats här... Allt verkade gå bra och pengarna drogs från kontot ca 2000kr, fick sedan ett mail att mitt kredit kort är red flaggat vad detta nu betyder... what to do? någon som haft liknande problem? tacksam av hjälp. Och jag jag har mailat tillbaka till dom.
Citera
2016-08-30, 23:08
Medlem
Någon som är sugen på en Freak Juice Sour Green Apple
http://www.bosssportsnutrition.com/p...le-freak-juice

PMA, mig.

Denna var alldeles.. för tung.. för mig.
Citera
2016-09-01, 01:18
Medlem
Letar efter pwo med 4-amino-2-methylpentane
Någon som känner till några?
Citera
2016-09-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickf
Nix! Inga problem att beställa från USA. Beställer alla mina tillskott från USA då jag har inköpspris på Ultimate Nutrition där och det är en stor kolli varje månad. Aldrig fått några påslag. Lönar sig att köpa annat som BCAA, vassle mm därifrån (y)

Ok låter kanon!
Beställer mest ifrån England då jag råkat ut för mycket tull på allt annat jag beställt ifrån USA men ska testa
Citera
2016-09-02, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaves98
Tjena folket drog en beställning från samedaysupplements på 6 burkar mesomorph pwo som rekommenderats här... Allt verkade gå bra och pengarna drogs från kontot ca 2000kr, fick sedan ett mail att mitt kredit kort är red flaggat vad detta nu betyder... what to do? någon som haft liknande problem? tacksam av hjälp. Och jag jag har mailat tillbaka till dom.

Låter som samma mail jag fick. Samedaysupplements ska ha "dragit" en skitsumma (under 1$) från ditt konto. Du måste ringa din bank och fråga vad exakta summan är som de har dragit, finns inget sätt du kan se det själv.
Krångligt men många sidor har börjat göra så pga säkerhet.
Efter att jag fick summan av banken mailade jag + ringde samedaysupplements och förklarade läget eftersom olika valutaomvandlare ger olika värden. Gick hur bra som helst att ringa.
Citera
2016-09-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Adrenex. Du hittar ingen bättre PWO därute.

Recension: Wow!

Mvh

+1
Hands down, Adrenex är utan tvekan den mest potenta PWOn på marknaden idag. (2016.09.04)
Recension: Speechless..
Citera
2016-09-06, 00:05
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan340
Ok låter kanon!
Beställer mest ifrån England då jag råkat ut för mycket tull på allt annat jag beställt ifrån USA men ska testa
Kan du rekommendera ett ställe att beställa från England? Kommer det snabbare också? Men du menar att sannolikheten för tull är mindre därifrån?
Citera
2016-09-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1917e
Låter som samma mail jag fick. Samedaysupplements ska ha "dragit" en skitsumma (under 1$) från ditt konto. Du måste ringa din bank och fråga vad exakta summan är som de har dragit, finns inget sätt du kan se det själv.
Krångligt men många sidor har börjat göra så pga säkerhet.
Efter att jag fick summan av banken mailade jag + ringde samedaysupplements och förklarade läget eftersom olika valutaomvandlare ger olika värden. Gick hur bra som helst att ringa.

Tack men i mitt fall drog dom hela beloppet men lyckades få tillbaka pengarna och drog en beställning från a1supps ist på mesomorph. Finns tydligen en V1 och V2 vad är skillnaden?
Citera
2016-09-12, 18:18
Medlem
Har provat Kevin Levrones "Levro pump" nu i någon vecka. Är det någon annan som provat den, och isåfall vad tycker? Hur står den sig jämfört med andra PWOs ni har provat? En annan grej jag funderat över kring är doseringen. Finns två stycken innehållsförteckningar på burken, en på svenska och en på engelska. På den engelska står det "Serving size: 2 scoops (~12g)" medan det på den svenska texten står att en skopa är 12 g. Har ingen våg för tillfället så kan inte mäta själv men vad tror ni är det man ska följa? Känner ingen större effekt av att bara ta en skopa så jag kör på 1,5 till 2 skopor per pass. Hoppas någon som haft samma lilla dilemma oavsett pwo kan svara.
Citera
2016-09-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Har provat Kevin Levrones "Levro pump" nu i någon vecka. Är det någon annan som provat den, och isåfall vad tycker? Hur står den sig jämfört med andra PWOs ni har provat? En annan grej jag funderat över kring är doseringen. Finns två stycken innehållsförteckningar på burken, en på svenska och en på engelska. På den engelska står det "Serving size: 2 scoops (~12g)" medan det på den svenska texten står att en skopa är 12 g. Har ingen våg för tillfället så kan inte mäta själv men vad tror ni är det man ska följa? Känner ingen större effekt av att bara ta en skopa så jag kör på 1,5 till 2 skopor per pass. Hoppas någon som haft samma lilla dilemma oavsett pwo kan svara.
Kollade upp den nu, innehållet är ungefär likadant som alla lagliga pwoer, och om du känner bra på 1,5-2 skopor, kör på det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in