2016-01-12, 23:37
Medlem
Någon som provat "aldrig vila nova" ? Hur står den sig mot gateway omega? Tycker de flesta pwo innehåller alldeles förmycket koffein, och sen är jag inte heller jätte förtjust i stickningarna. Nova + koffeintablett kanske skulle fungera för mig därför jag tänkte höra om någon provat ?

Mvh
Citera
2016-01-13, 18:00
Medlem
kentathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMo_D
Vågar inte ta så många, väger 85kg. Fortsätter med 2 skopor, det funka ganska bra men inte direkt något "WOW" liksom =)

skickade mail till Bostin, han sa att freak juice är gjord för att ge mental fokus, den är inte till för att ge pump eller få en att känna sig galen, den är endast gjord för mental fokus, han sa också att man ska hålla sig till max 1 skopa.
Citera
2016-01-13, 20:40
Medlem
DeMo_Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentatheman
skickade mail till Bostin, han sa att freak juice är gjord för att ge mental fokus, den är inte till för att ge pump eller få en att känna sig galen, den är endast gjord för mental fokus, han sa också att man ska hålla sig till max 1 skopa.

aight då kör vi på en skopa :P
Citera
2016-01-15, 18:27
Medlem
Gomens avatar
Är rätt nu till kosttillskott, men inte träning(4 års träning)Vilka ingredienser ska man se till att ha i ett pwo för maximalt effekt? Vet att jag går igång på koffein samt beta-alain. Vad ska jag kolla efter när jag köper ett pwo?
Citera
2016-01-15, 19:49
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen
Är rätt nu till kosttillskott, men inte träning(4 års träning)Vilka ingredienser ska man se till att ha i ett pwo för maximalt effekt? Vet att jag går igång på koffein samt beta-alain. Vad ska jag kolla efter när jag köper ett pwo?

Det beror vad du vill få ut av din pwo. Pump? Mentalt fokus (Stim)?

Ska du ha pump så kolla på pwo med arginine/citrulin, och ev med kolhydrater i.
Beta alanin för uthållighet (och ev stickkänslan).
Högt/lågt koffein, ginseng, rosenrot etc.. för fokus/stim.
Finns de som även har bcaa/aminosyror.
Kreatin - Endast monohydrat? Eller innehåller den även andra kreatinformer.

Listan är lång när det kommer till pwo. Man får testa sig fram innan man hittar det som passar en bäst.

Jag kan rekommendera neurocore. Ger mig rätt bra fokus och tryck.

Lycka till!
Citera
2016-01-15, 23:29
Medlem
Gomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Det beror vad du vill få ut av din pwo. Pump? Mentalt fokus (Stim)?

Ska du ha pump så kolla på pwo med arginine/citrulin, och ev med kolhydrater i.
Beta alanin för uthållighet (och ev stickkänslan).
Högt/lågt koffein, ginseng, rosenrot etc.. för fokus/stim.
Finns de som även har bcaa/aminosyror.
Kreatin - Endast monohydrat? Eller innehåller den även andra kreatinformer.

Listan är lång när det kommer till pwo. Man får testa sig fram innan man hittar det som passar en bäst.

Jag kan rekommendera neurocore. Ger mig rätt bra fokus och tryck.

Lycka till!

Pump såklart samt energi man får av den(pwo) Det letar jag efter. Ska kolla runt nu på olika hemsidor efter pwo. Tack för upplysningen! Ska kolla upp neurocore
Citera
2016-01-16, 00:19
Medlem
DeMo_Ds avatar
Fortsätter med 2 skopor Kenta, det funkar!! Bra fokus idag och glädje!
Citera
2016-01-20, 18:28
Medlem
kentathemans avatar
Citat:

hehe samma här, får sjukt bra pump och fokus med 2 skopor, men energicrashen när man kommer hem är inte att leka med
Citera
2016-01-20, 23:55
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Hittar inte den.?
Citera
2016-01-21, 11:29
Medlem
DeMo_Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentatheman
hehe samma här, får sjukt bra pump och fokus med 2 skopor, men energicrashen när man kommer hem är inte att leka med

Känns som mild avtändning på tjack tyvärr.. Och det är ju inte långt ifrån det som är i burken ;P
Citera
2016-01-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen

Det bästa är enligt mig att köpa ingredienserna löst och blanda själv. Då kan man dosera de individuella ingredienserna i den mån man vill och så kan man experimentera tills man märker vilken mängd som ger bäst effekt utan att få i sig för mycket av något annat samt en mängd onödigt skit som inte har någon effekt alls.

Billigare också. PWO säljs för extrema ockerpriser. Helt galet med tanke på vad man får. En burk med ett coolt namn, några BILLIGA ingredienser som har dokumenterad effekt samt en jävla massa skit som ingen vet vad det är eller vad det är bra för.
Citera
2016-01-23, 17:54
Medlem
Theberzerkers avatar
Någon som provat Rich Pianas 5150?
Det finns inte många recensioner på den än, men hittills verkar den nästan uteslutande få bra betyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in