2011-01-02, 02:21
Medlem
kom på att J-O var med mycket. tyckte han var skittråkig
Citera
2011-01-02, 02:36
Medlem
Mr.SmartyPantss avatar
Nah det var inte lika bra som de tidigare säsongerna, fast har ju bara sett ett avsnitt än. Får hoppas att det blir bättre.
Citera
2011-01-02, 02:46
Medlem
BrorGertruds avatar
Kollade på det nyss och kan inte påstå att det var överdrivet roligt även om man är lite mer lättroad nu på natten.
Citera
2011-01-02, 02:51
Medlem
emiliyos avatar
Har inte så höga förväntningar på denna säsong, då jag har vuxit ifrån deras humor lite.
MEN ska ge dom en chans å kolla in avsnittet.
Citera
2011-01-02, 02:54
Medlem
Dharmas avatar
Min första tanke när jag såg avsnittet var att det har en lägre budget än tidigare säsonger.

Allt är filmat on location med samma kläder som tidigare.
Det känns som att vem som helst hade kunnat göra själva produktionen med en halvbra filmkamera (nej... videokamera, inte filmkamera).

Tidigare säsonger så kostade dom på sig att åka till Thailand, Egypten, Tyskland, Österrike med flera länder. Den här säsongen har dom än så länge inte varit utanför Malmö.
Det kan vara en bidragande orsak.

Samt tidigare säsonger hade dom fler "fristående" inslag med andra skådespelare eller karaktärer som använder vid ett tillfälle. Såsom "The real group" osv.
Nu har det mer blivit en serie snarare än sketcher.
Citera
2011-01-02, 03:02
Medlem
pocahontas väns avatar
Riktigt besviken på säsongsstarten av hipp hipp. Trodde man skulle sitta och skratta rakt igenom som med tidigare säsonger, men icke. De enda som tvingade fram ett skratt var sunken.
Citera
2011-01-02, 04:19
Medlem
får hoppas på bättre avsnitt. känns lite som att de bara introducerade karaktärerna, jag menar tiffany fick väl inte ens två minuter?!
Citera
2011-01-02, 04:22
Medlem
x3n0m1s avatar
Varför har ni luvor på er?

ääääää, Det är för religiösa skäl...

haha, love på tony och sunken!
Citera
2011-01-02, 04:42
Medlem
Mrtn31s avatar
Tyckte Debatten, antikrundan och Ökenråttansketcherna var bäst. resten var helt ok förutom Kajan som inte alls kändes som han var i sitt element. Tiffany Persson Vloggen var inte heller så imponerande. Overall ett Ok avsnitt, förväntade mig dock mer
Citera
2011-01-02, 07:24
Medlem
dxdps avatar
Jag läste inte tråden innan jag såg programmet, och förväntade mig att det skulle vara bra av de många svaren. Men fy fan vad ruttet det var, bara hoppas att resterande avsnitt blir bättre. Det här var pinsamt dåligt...
Citera
2011-01-02, 11:15
Medlem
Pastor Franzs avatar
När kajan upptäckte att han tappat sin mobiltelefon var rätt lustigt och en härlig reminder om gamla avsnitt.
Citera
2011-01-02, 12:07
Medlem
Kuratorn och ökenråttan var visserligen nästan det enda jag skrattade till i gårdagens avsnitt, men har dom inte kopierat hela sketchens idé från det här kända klippet?

Kändes som man hade sett det förut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in