• 1
  • 2
2011-01-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serein
du skulle ju kunna testa att uppgradera wine till wine1.3, tror nog fedora kör med 1.2...

Har inte skaffat Linux än(igen).
Gör det om ett par dar
Dock så var det så förra gånge, men det ska jag göra!
Tack
Citera
2011-01-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawyon
Har inte skaffat Linux än(igen).
Gör det om ett par dar
Dock så var det så förra gånge, men det ska jag göra!
Tack
okey. men det är inte säkert att problemet kvarstår. och skulle det dyka upp igen (det verkar som om det funkar bra för de flesta dock!) så finns det säkert nån enkel fix för det.
Citera
2011-01-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serein
okey. men det är inte säkert att problemet kvarstår. och skulle det dyka upp igen (det verkar som om det funkar bra för de flesta dock!) så finns det säkert nån enkel fix för det.

Oj nu glömde jag bort att jag inte kör genom Eine, utan kör Linux klient(har premium).
Citera
2011-01-02, 16:19
Medlem
Kom på ett par ny frågor

12.Nu när jag sitter på Windows och någon postar en Spotify-länk så är det bara att trycka på den, men det funkade inte föra gången jag provade Linux! Hur åtgärdar jag detta?

13.Vad är fördelen med att använda Spotify premium och köra Linux 'egna' Spotify istället för att köra genom Wine?
Citera
2011-01-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawyon
Kom på ett par ny frågor

12.Nu när jag sitter på Windows och någon postar en Spotify-länk så är det bara att trycka på den, men det funkade inte föra gången jag provade Linux! Hur åtgärdar jag detta?

13.Vad är fördelen med att använda Spotify premium och köra Linux 'egna' Spotify istället för att köra genom Wine?
ska funka fint med spotify-premium. det går att få det att funka i wine med ett skript som länkar till spotify genom wine. google löser det problemet.
och fördelen är väl att det är stabilare. vissa funktioner som inte funkar annars har jag för mig. lokalt bibliotek t ex. annars kan jag inte se någon riktig fördel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in