Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Intressant att han varit ett plåster i klassrummet då hon arbetade .
Han har verkligen jobbat för förhållandet kan man tycka.
Och har dom då haft en relation sen 2003 så hade det inte direkt avtagit i mina ögon.
Och återigen ser man en som uttalar sig väl om Eva alltså en mycket omtyckt person.
Ännu intressantare att man väljer att skriva loppet var kört han visste det och nu valde han att ta sitt liv.
Jag anser att det va tung bevisning och sällan man ser såpass mycket bevis och dessutom så tidigt i fallet. Funderar även på att även om han hade erkänt hade tråden tyckt att han skyddade någon annan.
Samma med en rättegång då hade han skyddat någon annan det är funktionen i en totalt spekulativ tråd.Faktan är solklar här och kan inte bli mer upplysande hur det här gick till.
Tonerna i tråden har varit finns inget dom har inget osv.
Rena anfallen från höger till vänster men oj vad dom hade bevis och den sannolika graden stod för vad det innebär han va så kopplad till det här så han inte kunde komma undan.
Att folk tar sitt liv på häktet är väl inte helt otänkbart med tanke på vad han hade framför sig och man kan inte bevaka en person 24/7 .
Han visade heller inget om att han va benägen att ta livet av sig även om man alltid anser att en person i hans sits är i riskzonen.
Men gjorde han inte det nu skulle han förmodligen göra förr eller senare.
Nej det är inte kriminalvårdens fel vi har kanonfängelse och häkten i landet.
För min del hoppas jag man ska hyra sovjetiska fängelser i framtiden så brottslingar verkligen får känna på hur det är att sitta i fängelse.
VI bedriver en form av lyxhotell vilket i min mening inte är särskilt avskräckande.
Det finns inga bekräftade uppgifter på det utan enbart spekulativa konspiratoriska inlägg om skvaller från byn eller liknande.
Inte ens AB har skrivit om det enbart rykten och inget annat.
Blaskorna har däremot skrivit om henne i totalt omvänd mening som väldigt omtyckt.
På det första fetade är svaret, att eleven som uttalat detta hade EM i en kvällskurs i retorik, höstterminen 2008 och vårterminen 2009, alltså innan SB var sambo.
Citat:
Då och då fanns en man med i lektionssalen när Eva undervisade. -Han hjälpte till lite med tekniken, fixade med någon dator eller projektor om det behövdes. Annars satt han bara där. Jag kan inte minnas att han presenterades inför klassen. Ingen av oss visste vem han var.
Källa:AB 110331
Fetade nr 2:
De tunga bevisen pekar väl bara på att SB har vidrört förpackningsmaterialet som fanns vid benen och huvudet.
Att EM:s blod finns i SB:s och AA:s lgh.
Hade utredningen fortsatt så vet varken du eller jag vad som kommit fram. Han kan mycket väl ha tagit på sig hela skulden för nåt de var två om. Och så länge vi bara får ta del av fyra av åklagarens "superbevis", varav ett var den redan kända filmen, så kan iaf inte jag se det som ställt utom allt rimligt tvivel, att SB ensam mördade, styckade, paketerade och utplacerade EM.