Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Här undrar jag vad det är för uppgifter som stärker detta uttalande om BO som är på gränsen till förtal .
Här ger man läsaren en väldigt konstig uppfattning om brottsoffret och man bör verifiera sina påståenden.
Det finns flera läsare som är förbannade över den här trådens skuldbeläggande av brottsoffret.
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Finns många vittnesmål och uttalanden som styrker detta. Det kan inte undgå någon som är opartisk, om de höjer blickarna lite. Det finns mer, men väntar också på bekräftelser.
Jag utgår ifrån att läsarna är fullt kapabla att förstå och tolka själva, de flesta dumfeministkärringar i denna tråd har ju för vana att svartmåla skribenten före att motargumentera.
Nu sjönk du! Att ta till uttryck som dumfeministkärringar säger mer om dig än om dom du kastar det på.
Jag får mycket info om Eva och ingenting av den infon tyder på att det är din uppfattning om henne som stämmer.
Infon kommer från folk som känner henne och hon beskrivs överlag som en snäll och glad kvinna som var mycket mån om sina barn.
Tyvärr är ditt inlägg raderat så jag kan inte citera det... Eller... tycker nog inte att det är "tyvärr" när det gäller den raderingen.
Dessutom är det så att hon var en stark person i sin yrkesroll... men privat var hon mer osäker och hade inte alls det självförtroende som man kanske kunde tro att hon skulle ha.
Hennes liv var ingen dans på rosor... och ditt uttalande om att hon levde med missbruk kan lätt misstolkas. Inga uppgifter finns på att hon skulle missbruka... men däremot finns missbruk bland hennes närmaste vilket måste ha varit oändligt svårt för henne.
Tycker att tråden har spårat ur rejält nu...