2013-05-11, 00:47
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Vad snackar ni om? Dom har väl inte ändrat på någonting?

Går reklam på teve "om den nya smaken". Sen om det stämmer att de ändrat på något så skillnad märks är väl en annan femma..
Citera
2013-05-11, 01:00
Medlem
Olga-Reets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Kom ihåg när jag var i Australien att Fantan där var riktigt god jämfört med den svenska. Kunde bälga i mig en liter om dan. Dricker nästan aldrig den beskare fantan som säljs i sverige.
Min herre har slagit i huvudet! Den Australiska fantan ar ju en miljard ganger ackligare an den som saljs i Sverige, oavsett nytt, halv- eller helgammalt svenskt recept! Det ar ungefar som att det i Australien saljs kolsyrat kiss medan svenska handlare i stallet har valt att kolsyra och buteljera apelsinjuice fran Valhall.
Citera
2013-05-11, 10:54
Medlem
Rewindings avatar
HALLELUJAAAAAAAAAAAAAAAH !!!

det är precis samma smak som gamla fanta, så jävla götttt !
Citera
2013-05-11, 12:38
Medlem
Racerbyces avatar
Den nya (eller nygamla?) versionen har 6% apelsinjuice, precis som för några år sedan. De senaste åren har man bara haft 4,5% juice, så det är definitivt ett steg i rätt riktning.
Citera
2013-07-24, 13:09
Medlem
Fappy11s avatar
Fyfan vad den nya fantan smakar röv!!!!!!!!!!!!!!!!! fanta ska fan inte smaka juice, om jag vill ha juice så köper jag bravo, fanta ska smaka kemiskt!
Citera
2013-10-02, 10:51
Medlem
Silliss avatar
Den ''nya'' fantan smakar exakt likadan som den gamla. Vad är det för nonsens dem kommer med?
Citera
2013-10-06, 21:16
Medlem
Enkelt sett o se om den är svensk, skaka burken/flaskan. Sprutar det inte fanta överallt, grattis den är svensk. Får du fanta överallt, då är den utlänsk.

Tycker många gånger att utlänsk fanta smakar godare och har bättre färg. Inte alltid, men ofta.

Fantan jag drack i turkiet var riktigt god
Citera
2013-10-06, 21:37
Medlem
MasterBaits avatar
Fantan är bättre i vissa länder och sämre i andra, precis som med coca cola och pepsi. Smakblandningen är densamma i alla länder, men förhållandena mellan den, sockerhalt och vattnet är inte reglerat. Kvaliteten på vattnet och sockret kan också skilja radikalt från land till land. Alltså smakar dryckerna olika i alla länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in