2010-12-30, 16:49
Medlem
Jag har Swedbank just nu, men de säger att jag måste antingen a) tjäna minst 120 000:- per år eller b) studera på högskola eller universitet, och jag varken tjänar 120 000:- per år eller studerar på högskola (jag studerar dock på Gymnasium), om jag ska få ett kort jag kan betala med över Internet.

Finns det någon bank som jag kan öppna ett konto i och börja handla saker över nätet med?

mvh
Citera
2010-12-30, 16:51
Medlem
Klart du kan.. testat googla?
Citera
2010-12-30, 16:53
Medlem
.50cals avatar
Handelsbanken? Har haft visakort sen jag gick på gymnasiet.
Citera
2010-12-30, 16:56
Medlem
Visa Ungdomskort har jag, jag var nere och hämtade dosa och nu kan jag betala över internet. Jag studerar på Gymnasium jag med.
Citera
2010-12-30, 16:57
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Lär dig skilja på bank/kontokort och kreditkort.
Citera
2010-12-30, 17:01
Medlem
Handelsbanken funkar.
Citera
2010-12-30, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ave.Maria
Visa Ungdomskort har jag, jag var nere och hämtade dosa och nu kan jag betala över internet. Jag studerar på Gymnasium jag med.
Okej. Jag har också VISA Ungdomskort men jag kan inte betala över Internet med det.

Citat:
Ursprungligen postat av That-Miss-Dreamer
Handelsbanken funkar.
Tackar. Går dit imorgon och kollar.
Citera
2010-12-30, 17:03
Medlem
stora_ostens avatar
Swedbank har ju e-kort. Du kan kolla upp det när du är inne på din internetbank. Då genererar dom ett nytt kortnummer åt dig varje gång så du kan handla. Då kan du handla på alla ställen som tar Mastercard.

Om du har internetbank hos swedbank kan du registrera att du vill ha e-kort o börja handla på 20minuter.
Citera
2010-12-30, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Swedbank har ju e-kort. Du kan kolla upp det när du är inne på din internetbank. Då genererar dom ett nytt kortnummer åt dig varje gång så du kan handla. Då kan du handla på alla ställen som tar Mastercard.