2011-12-28, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
skumt, köpte själv också ett xbox den 25e och de har stått " Varorna packas" sen dess.
Börjar tappa hoppet på att få den detta året.
Jag beställde ett grafikkort igår natt och det står även här att "Varorna packas"...
Jag har redan skickat mail till kundservice, självklart har dom ingen telefon support.

Får jag det inte till helgen blir jag väldigt besviken.
Citera
2011-12-29, 09:14
Medlem
Jag beställde en ZTE skate av dom i tisdags (27/12) verkar som om varorna packas väldigt länge
Citera
2011-12-29, 14:47
Medlem
Beatällde ett DSi en vecka före jul, fick det på några dagar.
Citera
2011-12-29, 21:19
Medlem
Rhallas avatar
Dåliga ursäkter som vanligt men ska nog vara glad att de svarade för det är inte alltid.

"Hej X,

Tack för att du hörde av dig,

Vi beklagar att du ännu inte har fått någon information om din beställning.

Just nu är vårat lager för hemelektronik under ovanligt hög belastning.
Detta har resulterat i vissa förseningar i leveranser och att orderstatusen på "Mina sidor" i vissa fall inte uppdateras korrekt.
Lagret arbetar för att skicka alla beställningar så fort som möjligt och trots att din orderstatus ser oförändrad ut kan den alltså vara skickad.

Vi ber dig av ovan anledning att avvakta någon dag då din beställning, om den inte redan är skickad, kommer att skickas inom kort."

Fick paketet flera dagar sent och hade hämtat ut det redan innan jag fick mailet. Som grädde på mosen hade de även skickat fel saker.
Citera
2011-12-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyMboL
Jag beställde ett grafikkort igår natt och det står även här att "Varorna packas"...
Jag har redan skickat mail till kundservice, självklart har dom ingen telefon support.

Får jag det inte till helgen blir jag väldigt besviken.

I princip samma problem här, beställde lite därifrån den 26e. "Leverans 1-3dagar"
Står fortfarande :Varorna plockas.
Antar att det inte kommer imorgon och då ska jag makulera ordern, tänker inte ge dom några pengar. Kan man inte svara på mail inom 24timmar och inte har någon telefonsupport, då har jag ingen respekt för Cdon. Tyvärr..
Citera
2011-12-29, 23:58
Medlem
Beställde xbox 360 i förrgår, blev sänt idag kl 12
Första gången jag haft turen med mig detta år
Citera
2011-12-30, 13:52
Medlem
Och nu ligger det på lokala posten och väntar på mig
Citera
2012-01-02, 17:33
Medlem
Hysteri90s avatar
Jag beställde "Bulletstorm" till xbox 360 inatt vid 2.00 tiden ungefär.

Varorna packas fortfarande, så dom har nog mycket att göra.

Det ska bli spännande att se hur fort man får hem paketet.

Mvh
Citera
2012-01-02, 19:18
Medlem
Hysteri90s avatar
Såhär står det på deras hemsida.

"2011-12-30 kl 11.15

Just nu har vi hög belastning på vår kundtjänst och det kan därför dröja något längre än utlovat med svar. Vi arbetar så snabbt vi kan för att besvara dig så snart som möjligt och ber om ursäkt för eventuell fördröjning.

Vi har förseningar på ett av våra lager vilket kan leda till något längre leveranstid, ca 1-2 dagar. Vi beklagar detta och hoppas vara helt i fas under nästa vecka."

Så antagligen kommer man få vänta ett bra tag.
Om dom inte körde med schyssta erbjudanden som tex " köp nu betala i feb" Så hade dom inte haft lika många kunder....
Citera
2012-01-03, 11:21
Medlem
Hysteri90s avatar
Det står fortfarande "Varorna packas".

Detta blir troligtvis sista gången jag handlar här..
Citera
2012-01-03, 16:57
Medlem
Andre93s avatar
Beställde Bf3 igår, står fortfarande "Varorna packas". Om jag inte fått det imorgon lär jag bli lagom frustrerad.
Citera
2012-01-03, 17:48
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andre93
Beställde Bf3 igår, står fortfarande "Varorna packas". Om jag inte fått det imorgon lär jag bli lagom frustrerad.

Jag la en beställning där natten mellan söndag och måndag.
Det står fortfarande att varorna packas, så du får antagligen inte din beställning imorgon.

Man blir ju lagom irriterad när dom inte ens har skickat varan efter 2 arbetsdagar....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in