2010-12-30, 01:34
Medlem
Glumins avatar
Tjena dobblare, en snabb fråga bara.
Jag är inte van vid den här typen av spel egentligen och klickade bara av nyfikenhet på en banner, registrerade mig, och fick 50 kr att spela för, som nu är 100 kr (yay me).

Frågan: Kan jag på något sätt ta ut pengarna? De påstår att man måste göra minst en insättning för att få ta ut pengar, men själva biten med att spela för deras 50 kronors "gåva" är lite luddig.

Någon som vet hur jag kan göra för att få ut lite lättförtjänta pengar?
Citera
2010-12-30, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glumin
Tjena dobblare, en snabb fråga bara.
Jag är inte van vid den här typen av spel egentligen och klickade bara av nyfikenhet på en banner, registrerade mig, och fick 50 kr att spela för, som nu är 100 kr (yay me).

Frågan: Kan jag på något sätt ta ut pengarna? De påstår att man måste göra minst en insättning för att få ta ut pengar, men själva biten med att spela för deras 50 kronors "gåva" är lite luddig.

Någon som vet hur jag kan göra för att få ut lite lättförtjänta pengar?
Har för mig jag läst att när du väl gjort insättningen så måste du omsätta den med x antal gånger.
Citera
2010-12-30, 01:58
Medlem
Glumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Har för mig jag läst att när du väl gjort insättningen så måste du omsätta den med x antal gånger.

Ja precis, jag undrar mest hur det gäller med mina gratis 50 kr.
Ponera att det gäller att betta insättningen x 10 eller nåt sånt, funkar det på dessa 50 kr?
Skulle dessa 50 kr bli 2000 kr, kan jag ändå inte ta ut dom?
eller kan jag göra mina gratis 50 till 2000, sätta in en hundring, och sen ta ut rubbet?
Citera
2010-12-30, 02:01
Medlem
Du borde kunna få all information på sidan i frågas regler och villkor. Alla har rätt orimliga omsättningskrav på dessa små bonusar, man behöver ha riktig röta.

Och sen behöver du kanske också göra en insättning även fast du omsatt bonuspengen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in