• 3
  • 4
2010-12-30, 19:02
Medlem
---B---s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Det är när tjejer bjuder till mer mer än 0%< som det hela leder till någonting.

Grabbar får alltid ge allting, jämt

När tjejer tittar bort, anstränger sig för att vara ointresserade - då är de intresserade
ELLER verkligen ointresserade, och vill att du ska sltua kolla.

Det är hela tiden ett antingen eller. SJUKT jobbigt.

Jag känner igen mig mycket.

Såg även en fin tjej igår, men man har ju hört så mycket "Åh, killar de försöekr bara ragga hela tiden". att jag inte vågade säga någonting.

Det ger ju verkligen livsglädje

Fan va ja hatar att vara man

Hatar att vara man? Skojar du?

Va fan gick du bara inte fram till henne för? Vad är det värsta som skulle kunna hända?
Citera
2010-12-31, 22:51
Medlem
sant - true.

Men kvinnor som ser bra ut, får ju ständigt förslag, så det blir lätt motigt i motgångar.
Citera
2011-01-01, 11:50
Medlem
Lazrolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Fan va ja hatar att vara man

Skämtar du? Hatar du att vara den som tar kommandot, som själv bestämmer vilka personer man vill ragga på istället för att massa drägg ska komma fram till en?
Skitsamma om tjejen så har fått 1000 förslag 5 minuter innan dig, vad är det värsta som kan hända när du kommer fram och börjar prata? Hon kastar sin drink på dig? Knäar dig i skrevet? Skriker våldtäktsman? Knappast troligt! Det värsta är ett nej. Var inte som alla andra killar som kommer fram och ger henne komplimanger, bjuder på drinkar och är allmänt störiga. De känner knappt personen innan de överöser henne med smicker och gåvor. Nej, ta fram ditt bästa jag, prata om saker som du verkligen är engagerad i, som verkligen berör dig.

Jag älskar att vara kille! Känslan av att dra hem med en tjej när man spelat alla sina kort rätt på krogen/festen/etc, är det bästa som finns!
Citera
2011-01-01, 19:36
Medlem
sant.. ett ärligt tack.

Tjejer får skylla sig själva att de ständigt väljer bort de bästa killarna ( har vairt en sådan)
Citera
2011-01-02, 00:49
Medlem
---B---s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazrolo
Skämtar du? Hatar du att vara den som tar kommandot, som själv bestämmer vilka personer man vill ragga på istället för att massa drägg ska komma fram till en?
Skitsamma om tjejen så har fått 1000 förslag 5 minuter innan dig, vad är det värsta som kan hända när du kommer fram och börjar prata? Hon kastar sin drink på dig? Knäar dig i skrevet? Skriker våldtäktsman? Knappast troligt! Det värsta är ett nej. Var inte som alla andra killar som kommer fram och ger henne komplimanger, bjuder på drinkar och är allmänt störiga. De känner knappt personen innan de överöser henne med smicker och gåvor. Nej, ta fram ditt bästa jag, prata om saker som du verkligen är engagerad i, som verkligen berör dig.

Jag älskar att vara kille! Känslan av att dra hem med en tjej när man spelat alla sina kort rätt på krogen/festen/etc, är det bästa som finns!
Älskar dig lite.
Citera
2011-01-03, 15:56
Medlem
heeeests avatar
börja festa/gå ut om du inte redan gör det och drick alkohol så ser du att det kommer av sig själv...
Citera
2011-01-03, 16:56
Medlem
---B---s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heeeest
börja festa/gå ut om du inte redan gör det och drick alkohol så ser du att det kommer av sig själv...

Alkohol är bara onödigt.
Citera
2011-01-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heeeest
Kan säga att det räcker med att folk runt omkring dricker så blir det enklare för mig ^^

Men verkar väl som att jag får tänka efter lite och komma på de gånger jag efteråt insåg att folk har stött på mig, om jag då har tur kanske jag upptäcker dessa gånger när jag väl är där och kan kontra
Citera
2011-01-04, 23:15
Medlem
--Ahmadinejad--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---B---
Har inget att göra med utseende.

Fel!

Och vad exakt är det som är fel i mitt påstående?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in