Citat:
Ursprungligen postat av
Interpersonal
Jag vettef-n. Hon gör vad hon vill men det är f-n dåligt att börja skryta om att man ligger med killar i fruarnas sängar. Då vill man bli hatad.
ot: Hey Rosa. Let's dance someday baby!
Min beef med henne är att hon genom hela sin karriär hoppat på, saglat ner och publikt avrättat andra kvinnor som på ett eller annat sätt besuttit talangen att manipulera till sig männens uppmärksamhet (och hon har alldrig missat tillfället att lustmörda män, men nu måste hon behärska sig, för inte biter man den hand som föder en). Hon får göra vad hon vill, men hon har inte uppfunnit hjulet precis med sitt OnlyFans-horeri — hon är bara en helt vanlig missunnsam hycklare. Den andra beef jag har är att Expressen flera gånger i månaden (nu tar jag väl inte i för mycket?) upplåter åt henne sitt dyra reklamutrymme gratis — nej, faktiskt betalar de henne ett publicistarvode för att få lov att köra reklam åt denna one-trick-pony.
Låt mig bemöta hennes cyniska vädjan till kvinnorna i hennes senaste krönika med adekvat mängd cynism: varför skulle kvinnorna behöva knulla sina män så att hon slipper deras påflugenhet, när de har fullt upp med att knulla andra män, utan att behöva göra det för pengarnas skull, utan enbart för sexets skull — förvärvsinkomst skaffar de med hjälp av sitt huvud, i stället för sin fitta.
Vi borde dra igång en crowdfunding till en enkelbiljett till Dubai åt Linda, hennes möjligheter där är obegränsade.
I övrigt är jag redo för finsk tango.