Citat:
Ursprungligen postat av
bjurskan
Du är en stor försvarare utav henne, det måste man ge dig, undra varför...?
Jag föreslår att du läser på om kapitalism och marknadsekonomi, du behöver inte gå full-Läckberg för att tjäna pengar på ditt skrivande idag om du är duktig. Hon var värd exakt de pengarna hon tjänade INNAN hon började hora ut sig på onlyfans.
Och du verkar ha problem med läsförståelsen, jag har läst saker hon skrivit, följt hennes krönikor, läste hennes blogg back in the days. Att hon ens fått betalt för att skriva krönikor är pga hennes radikalfeminism, inte någon talang, vad du än försöker påstå.
Jag känner och kommer aldrig känna någon sorg över att kvinnor i 50-årsåldern inte kan försörja sig på sin hobby, en hobby som hon dessutom är väldigt medioker på. Det är så livet och världen ser ut och fungerar.
Du är en stor hatare av henne, undrar varför.
Jag hatar mobbning. Jag hatar när porrskadade män skriver att hon är för ful för att lägga upp sig. Alla kvinnor är horor, men är man inte snygg enligt normen så kan man dra åt helvete, typ. Det är handmaids tale.
Det är så vidrigt och cyniskt och äckligt att man tappar hoppet om mänskligheten.
Dessutom är hon en av Sveriges bästa stilister.. är inte jag som säger det utan etablerade författare
Man blir tyvärr inte rik på sådan typ av litteratur. Du har inte koll, hon har skrivit flera böcker.
Bokbranschen är bevittnat hård att slå sig fram i. Marknadsföring räknas men hon är inte bra på att marknadsföra sig som världens bästa författare. Hon är för ärlig om sin oduglighet som människa. Det är både en styrka och svaghet men hon är inte säljtypen och har aldrig varit det.
.Jag försvarar henne för att era handmaids tale -utsagor om henne "ful, obegåvad, duger inte ens för ett knull" är färgade av er sjuka misogyni, inget annat..
Därför bryr jag mig. Är själv kvinna och blir chockad varje dag över det hat som flödar mot kvinnor på Flashback.