Citat:
Ursprungligen postat av tgb3040
Ni är lika Anna, är ni syrror?
Ha,ha...nej, det är vi inte. Förr hände det ganska ofta att jag fick förfrågan om jag var hon eller hon var jag. Vi är ganska lika kroppsmässigt men utseendemässigt är vi inte lika alls. Det är en del som har påstått att vi är en och samma person också.