2010-12-29, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Går det ens vinna på den nivån? Nu har jag inte spelat på ett tag, men så vitt jag vet är det fullt av IDIOTER där? Hur många bord har killen uppe samtidigt?

Tycker faktiskt inte att denna nivå är så dålig på stars, klart det finns inslag av nötter men majoriteten är skapliga ändå.
Citera
2010-12-29, 15:57
Medlem
.50cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritte_n
Kan du inte vinna på den nivån vinner du inte på någon annan heller.
Det är en rejäl omställning att komma från de högre borden och sätta sig där! Spelet är ju som natt och dag. Så tagga ner lite. Kommer man dock in i spelet på 00.1/00.2 lär det ju vara busenkelt.
Citera
2010-12-29, 18:39
Medlem
Tyler89Durdens avatar
Chiren aka Athene har ju varit en av världens största profiler inom world of warcraft. Hans mål har alltid varit att bli så känd som möjligt och jag måste säga att han är jävligt bra på det. Så det förvånar mig inte att han tar sig an utmaningar likt denna.

Hans filmer från "wow"tiden finns på hans kanal på youtube, för er som vill titta. Ganska underhållande faktiskt även om man inte är så insatt i spelet.

/Tyler
Citera
2010-12-29, 19:28
Medlem
mrows avatar
Är han fortfarande ihop med Tania?
Citera
2010-12-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Det är en rejäl omställning att komma från de högre borden och sätta sig där! Spelet är ju som natt och dag. Så tagga ner lite. Kommer man dock in i spelet på 00.1/00.2 lär det ju vara busenkelt.

Du säger i mot dig själv ju. Om du inte kan vinna över dåliga spelare hur ska du då kunna vinna när motståndet är bättre?
Citera
2010-12-29, 22:10
Medlem
Tyler89Durdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrow

Av bloggen att döma så är de fortfarande ihop
Citera
2010-12-29, 22:20
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrow

Jag tror det.
Citera
2010-12-29, 23:25
Medlem
Treehorns avatar
Fy fan villket fail, 4,5m händer och $20K i profit.
Citera
2010-12-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyler89Durden
Chiren aka Athene har ju varit en av världens största profiler inom world of warcraft. Hans mål har alltid varit att bli så känd som möjligt och jag måste säga att han är jävligt bra på det. Så det förvånar mig inte att han tar sig an utmaningar likt denna.

Hans filmer från "wow"tiden finns på hans kanal på youtube, för er som vill titta. Ganska underhållande faktiskt även om man inte är så insatt i spelet.

/Tyler

Han är riktig duktig på wow också, han var först till lvl 80 men blev sedan bannad och sen också först upp till 85 nu när cata släpptes, han spelar sin pala bra i arena iaf
Citera
2010-12-30, 00:49
Medlem
nl2 och nl5 är ett jävla helvette imo, man kan bara spela abc spel, sitta och vänta på att floppa bra, och när man väl gör det vinner man 10 kronor, detta är jävligt tiltande..
Citera
2010-12-30, 00:59
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penguinpower
nl2 och nl5 är ett jävla helvette imo, man kan bara spela abc spel, sitta och vänta på att floppa bra, och när man väl gör det vinner man 10 kronor, detta är jävligt tiltande..

Ja riktigt tråkigt bättre att lira MTTs och SNGs tills man kan gå upp och spela NL100/200 IMO.
Citera
2010-12-30, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Ja riktigt tråkigt bättre att lira MTTs och SNGs tills man kan gå upp och spela NL100/200 IMO.
Skitsmart! Klonka en lottoturre och sedan gå upp till 100/200 där de respekterar ens höjningar och när dem höjer så bluffar dem.
Senast redigerad av boonting 2010-12-30 kl. 11:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in