Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-28, 23:23
Medlem
Tjena! Sitter just nu på gran canaria och funderar lite på om det finns nått kul att köpa på apoteken här.

Jag prövade att köpa bisolvon comp (den röda, självlysande) som skulle innehålla kodein och efedrin men jag fick precis samma fast med DXM och någon antihistamin i. Kollade på vadecume.es och det verkar vara den enda som finns. Har det ändrats? Någon som har varit här nyligen som vet ungefär vad som gäller?
Citera
2010-12-28, 23:29
Se om de fortfarade har Tidipona receptfritt. En bensodiazepin, Bentazepam.
Citera
2010-12-29, 00:57
Medlem
Ska kolla upp det! Ingen som vet något angående de läkemedel som liknar citodon? Kan även tillägga att jag är bosatt i Las Palmas men har inga problem med att ta mig runt ön.

Tips uppskattas!
Citera
2012-04-16, 04:07
Medlem
CarlGustavJungs avatar
Någon som har koll på sömntabletter som säljs receptfritt i spanien?

Edit:
Imorrn tar jag en koll
Citera
2012-04-16, 16:17
Medlem
CarlGustavJungs avatar
Frågade bara snabbt något random apotek och fick ut något som heter Dormidina, 25 mg.

Den aktiva substansen är tydligen Doxylamine succinate. Någon kunnig som kan lite mer om detta? Är det starka grejjer? Narkotikaklassat på vissa ställen?
Citera
2012-04-16, 16:40
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustavJung
Frågade bara snabbt något random apotek och fick ut något som heter Dormidina, 25 mg.

Den aktiva substansen är tydligen Doxylamine succinate. Någon kunnig som kan lite mer om detta? Är det starka grejjer? Narkotikaklassat på vissa ställen?
Saxxat från en annan tråd ''hhaha va sjukt det är vanliga imovan MEN 25mgáre .. vilken sjuk medecin googla den nyss

TS för någon ovan är det som 3 medelstarka svenska sömntablatter som dessutom räknas som narkotika

http://www.sleeping-tablets-pills.com/Dormidina.html''

varför köper du inte bara lite hederligt knark om du vill flumma? Går ju väldigt lätt att få tag på allt från mdma till lsd på gatan i spanien.
Citera
2012-04-16, 16:51
Medlem
Kolatonys avatar
Tramadol går att köpa på vissa apotek. Säg att du har recept på dem hemma i Sverige. Nekar dem så gå till nästa.
Citera
2012-04-16, 17:08
Medlem
Izunis avatar
Doxylamin är en sederande antihistamin i likhet med hydroxizin (atarax) difenhydramin (benadryl, (US)), Propiomazin (propavan).

Den fungerar säkert men räkna inte att den tillhör de starkaste dom har eller att du kan flumma på den.
Citera
2012-04-16, 23:42
Medlem
CarlGustavJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Saxxat från en annan tråd ''hhaha va sjukt det är vanliga imovan MEN 25mgáre .. vilken sjuk medecin googla den nyss

TS för någon ovan är det som 3 medelstarka svenska sömntablatter som dessutom räknas som narkotika

http://www.sleeping-tablets-pills.com/Dormidina.html''

varför köper du inte bara lite hederligt knark om du vill flumma? Går ju väldigt lätt att få tag på allt från mdma till lsd på gatan i spanien.

Tack för infon!

hehe, jag känner väl till marknaden på gatan här. Men har inte tänkt att flumma på dessa, de ska bara fylla en funktion så att säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in