Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-03-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triljam
Kort rus, 20-40 min. Behagligt, "hallisar" i den bekanta ögonvrån, musiksug och matsug. Funkar säkert synergiskt med B2.
Yes, funkar mycket bra med B2. Dessa är de enda lagliga SC som enligt mig är nåt att ha och som är lätta att skaffa. B1 finns ju också men duger inte till mycket. Jag tyckte att 203 var lättlöst i aceton så det är bättre att hälla upp en volym aceton i ett rör och sen ösa på med pulver tills man får utfällning. Då skruvar man på locket och sätter ner det i ett glas med hett kranvatten som man förnyar ibland och sen är allt löst. Sen droppar man ut det på så lite knastret/oregano som möjligt. Då får man ju det starkaste rökat vilket man sen kan späda med mer röksubstrat vid behov.

Gör en separat rökmix med 203 och en med B2, så starka som möjligt, så kan man sitta och testa vilka proportioner som man tycker är lämpliga för slutmixen.
Senast redigerad av Harigast 2011-03-02 kl. 19:15.
Citera
2011-03-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrrrmish
Att alla ska vara så slöa med att skriva om slutresultat på sina mixar....
Jag beställde en 10:a (dyrt va det) 203 idag o väntar på att den ska dyka upp inom dagarna.
Tänkte köra en sats på 25g växtmateria o 2g 203:a för en starkare mix. kommer ju ha extra 203 så man kan göra ett par satser.

Jag tycker 25g växtmaterial låter alldeles för mycket, iaf om du har tänkt röka i pipa/bong. 1g 203 / 5g växtmaterial skulle nog bli mycket bättre.
Citera
2011-03-02, 20:22
Medlem
LexxxLTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harigast
Yes, funkar mycket bra med B2. Dessa är de enda lagliga SC som enligt mig är nåt att ha och som är lätta att skaffa. B1 finns ju också men duger inte till mycket. Jag tyckte att 203 var lättlöst i aceton så det är bättre att hälla upp en volym aceton i ett rör och sen ösa på med pulver tills man får utfällning. Då skruvar man på locket och sätter ner det i ett glas med hett kranvatten som man förnyar ibland och sen är allt löst. Sen droppar man ut det på så lite knastret/oregano som möjligt. Då får man ju det starkaste rökat vilket man sen kan späda med mer röksubstrat vid behov.

Gör en separat rökmix med 203 och en med B2, så starka som möjligt, så kan man sitta och testa vilka proportioner som man tycker är lämpliga för slutmixen.

Vart är det enkelt att få tag på B2??
Citera
2011-03-03, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LexxxLTD
Vart är det enkelt att få tag på B2??

weedwholesale
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera