2004-09-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snailis
Han har druckit sin sista Bailey´s nu och tar med sig mordhemligheten i graven. Tragiskt liv trots allt.
Baileys va väll lite at ta i... utblandad träsprit så kanske vi hamnar han på spåret
Citera
2004-09-24, 21:04
Medlem
johnjohns avatar
Stäng av respiratorn, nu!!
Citera
2004-09-24, 21:07
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Stäng av respiratorn, nu!!

Kan man inte pissa i droppåsen?...jag är pissnödig som fan nu om man säger som så...
Citera
2004-09-24, 21:13
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -xXx-
Baileys va väll lite at ta i... utblandad träsprit så kanske vi hamnar han på spåret

Citat:
Vodka Explorer med Bailey´s kallas för en Christer Petterssondrink. Denna drink uppstod efter att Christer Pettersson fotades med två baileys och en explorer i handen efter att hovrätten friat honom. Jag har försökt att hitta löpsedeln på nätet men inte lyckats.

Nu har jag hittat bilden:
http://www.expressen.se/content/1/c6...4/47ae9e85.jpg
Citera
2004-09-24, 21:54
Medlem
Ta DNA på fanskapet....

....om de inte redan har det , vilket jag misstänker. Det kanske går att bevisa att det var han som sköt landsförrädarn trots allt.
Jag är övertygad om att så är fallet.
Citera
2004-09-25, 01:33
Medlem
belsebubbars avatar
Ni som tycker man skall pissa och diverse saker mot C.P. Får jag göra det på någon Ni känner eller dylikt?
Tycker inte det passar att vräka ur sig sådana saker mot en person man inte känner.
:mad:
Citera
2004-09-25, 03:47
Medlem
greger45s avatar
Man skall givetvis ta DNA på C.P. Ifall han dör eller överlever. Jag själv tror dock inte att C.P tog livet av O.P.

Och jag skänker gjärna en slant till C.P`s krans.
Citera
2004-09-25, 04:19
Medlem
Röv-olles avatar
jag kommer helt ärligt att känna en oerhörd sorg och saknad över chrille p. En tragisk person kanske, men trots allt med ett hjärta bortom drogdimmorna och ärren i hjärnan. Kanske mördade han Palme, kanske inte. Ingen av oss kommer någonsin att få veta. Och inte heller kommer det att spela någon roll. Chrille var en förvirrad och olycklig person, som kanske begick ett och annat febrigt misstag. Men det är just förvirringen och olyckan som gör honom så viktig att komma ihåg. VI SES I NANGIALA!
Citera
2004-09-25, 04:21
Medlem
Röv-olles avatar
...och, ja, självklart bidrar jag med en slant till chrilles krans!
Citera
2004-09-25, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Att mördaren inte sänkte Lisbeth också berodde säkert på att han inte fått betalt för det. Övertidsarbete är sällan populärt, oavsett bransch.

// Roger P.
Eller kanske för att Lisbeth var den som betalade? Palme var ju enligt uppgift en notorisk vänsterprasslare, hon kanske tröttnade till slut?

Undrar om SÄPO knackar på min dörr imorgon?
Citera
2004-09-25, 04:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Eller kanske för att Lisbeth var den som betalade? Palme var ju enligt uppgift en notorisk vänsterprasslare, hon kanske tröttnade till slut?

Undrar om SÄPO knackar på min dörr imorgon?

Hmm... Tanken har faktiskt varit uppe i polisens holmgångar att det var Lisbeth som lejde mördaren.

Jaså, var Palme en notorisk vänsterprasslare? Vem fan vill ligga med honom, den fule, kortväxte höknäsan?

Fast, det är klart... Makt och pengar har ju en tendens att öppna portarna hos de flesta kvinnor...

// Roger P.
Citera
2004-09-25, 09:21
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belsebubbar
Ni som tycker man skall pissa och diverse saker mot C.P. Får jag göra det på någon Ni känner eller dylikt?
Tycker inte det passar att vräka ur sig sådana saker mot en person man inte känner.
:mad:

Herregud vilket fjortis argument du framför här! Det är ingen person som hjälpt mänskligheten i Sverige vi snackar om här bara så du vet det. C.P har aldrig gjort ett ett ärligt handtag i hela sitt liv. Utan han har kastat bort sitt liv på droger och sprit och har åkt in och ut på diverse anstalter.

Och det passar alldeles utmärkt att vräka ur sig både piss och okvädningsord mot C.P här. Människan är ett jävla "low-life-scum" av värsta sorten. Lite piss på hans gravsten är i det mildaste laget. Men du har väl gått på myten som media byggt kring denne tragiska figur dom senaste åren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in