2010-12-26, 23:36
Medlem
kön: man
ålder: 16

inledning:
för ca 2 år sedan satt jag och min kompis och funderade "fan vad svårt det ska vara och få tag på sprit... finns det inget enklare sätt att få nått slags rus?"
efter lite efterforskning på nätet så hittade vi den väldigt söta muskotnöten! eller ja... inte söt på smaken!
vi var väldigt skeptiska eftersom att vi trodde att det kunde vara folk som trollade eller att det bara var placebo men vi gjorde ett försök!

prövningen!:
vi hittade närmaste turk orientels livs affär och köpte ett paket med 20 st nötter i som kostade ca 20kr.
eftersom att vi har sätt massa roliga historier på nätet om folk som har tagit för många så bestämde vi oss för att ta 5 st var.
klockan var ca 2 på dagen.
ett glas med filmjölk och MASSA sylt fick bort smaken, men det smakade ändå skit tyvärr.
nu satt vi där och väntade, inget hände, vi började konstatera att det bara var en myt.
jag drog med min farmor och farfar på en sommarshow med några artister som skulle sjunga.
det var jätte kul och trevligt men i andra akten började det kännas konstigt, jag började tappa fokus med blicken och tankarna flög iväg, kändes precis som när man precis håller på och somna, fast med ett litet rus också.
kom tillbaka till verkligheten när farmor puttade till mig och frågade vad jag tyckte om föreställningen, jag blev as paff för andra akten hade ju precis börjat, och nu var den slut! aja jag drog mig till min kompis för att kolla hur hans tripp var, tyvär minns ingen av oss hur detta var men nästa sak vi minns var att vi satt i en leksaks ställning och rökte, och vi tog gigantiska bloss, för vi hade ingen känsel i halsen! sen har vi båda minnes lucka på 3 timmar.
nästa sak vi minns var att vi satt vid tv'n och kollade jackass, och vi fattade absolut INGENTING!
tog ca 2 timmar för oss att förstå att det var jackass!
här har jag minnes lucka men min kompis säger att vi sedan stod i hans hall och sjung i "i believe i can fly" och höll ut armarna som fåglar, och vi trodde att det var helt normalt.
nästa sak är också minnes lucka för mig, men vi fick för oss att dra till mcdonalds, som ligger 5km därifrån och klockan var 02:00 på natten. men när vi hade kommit halvvägs så började jag må illa så vi åkte hem igen.
en timma efter började jag må bättre så då drog vi dit igen! klockan var då asså 03:00. jag har faktiskt ett svagt minne här av att vi blev tvungen att cykla en omväg för att slippa stöta på raggarna som brukar hänga på vägen till mcdonalds.
sen äre minneslucka igen för båda! jag minns att på hemvägen stod jag på en bro och jag blev helt plötsligt 100% nykter. och jag kollade runt mig, men min kompis var inte där, så jag fick panik och ringde honom! vet inte om jag lite halft snetände där men men! han svarade och upptäckte då att han var 50 meter bakom mig påväg upp för bron.
sen är allt svart för mig. min kompis syster sa att vi släppte in henne kl 05:00 på natten/morgonen och att vi var helt fucked upp och våra ögon var helt rödsprängda.
kl 9 ringer min mamma och säger att hon kommer och hämtar mig! shit! jag känner mig fortfarande hög och kollar mig i spegeln... mina ögon är super röda....
jag satte mig i bilen men morsan märkte inget som tur var, sen fick hon för sig att jag skulle övningsköra.
som tur var hade jag kört många gånger och var van, annars kunde det ha gått åt helvette för var inte särskilt närvarande.

resten av dagen var jag små hög och min kompis sov typ till 5 på dan och jag sov 15 timmar nästa natt.

slutsats:
ett jävligt billigt sätt att bli hög på men du kommer inte minnas mycket, men perfekt om du och din kompis vill ha en jävligt rolig natt/dag ni aldrig kommer glömma, eller minnas
OBS! glöm inte ta dom runt 2 tiden för annars kommer ni somna innan kicken kommer!
och bästa saken med allt, lagligt och man behöver inte vara 18 för att ta!

hoppas detta har varit en rolig lässtund
Citera
2010-12-26, 23:43
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0pefish
Du vet att det är 18års gräns på detta forumet va?

Han gjorde ju allt för två år sen skriver han, då var han 16. Det borde betyda att han är 18 nu.

!

Ont: låter inte ett dugg kul med muskot. minnesluckor???!! yaaaaaaay vad kul..........inte.
Senast redigerad av NaturalBornChiller 2010-12-26 kl. 23:46.
Citera
2010-12-26, 23:43
Bannlyst
Inget illa menat men detta var bland den sämsta smörjan jag läst. Allt ni får är ju minnesluckor, inge trippande där inte...
Citera
2010-12-26, 23:46
Medlem
Har en känsla av att detta är din första tripprapport.
Kul att se det från en ny sida, dvs att du fått en positiv upplevelse av det.
Dock är det högst idiotiskt att försöka skriva en tripprapport två år efter trippen
Skulle varit intressant att få en mer omfattande beskrivning om själva ruset, inte bara saker ni gjorde under det.
1/5 solar
Citera
2010-12-26, 23:47
Medlem
larshenks avatar
Din styck indelning är ju åt helvete men annars dög väl rapporten.
Ni verkade varit jävligt borta och det fick mig att dra lite på smilbanden.

2/5 nötter.
Citera
2010-12-26, 23:53
Medlem
haha oj förlåt att jag inte skrev så mkt om ruset! men ruset var liknande alkohol med pytte lite cannabis effekt men knappt märkbart, man blev glad och allt man gjorde var fett awesome bara.
och ja jag är 18 år nu, var som sagt 2 år sedan, men det var en av dom roligaste kvällarna under mitt fina sextonde år.
Citera
2010-12-27, 12:19
Medlem
höll ruset asså lite över 10 timmar?

ajja rapport som rapport 2/5 nötter (y
Citera
2010-12-27, 14:07
Medlem
centrifugs avatar
Muskot är fruuktansvärt avslappnande. Jag sitter just nu och sippar på te av malda muskotötter.

En nöt om dagen håller en på en skönt avslappnad och smått stenad nivå.
Jag köper dem på hemköp i påsar om 10st för 10 kr.
Citera
2010-12-27, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centrifug
Muskot är fruuktansvärt avslappnande. Jag sitter just nu och sippar på te av malda muskotötter.

En nöt om dagen håller en på en skönt avslappnad och smått stenad nivå.
Jag köper dem på hemköp i påsar om 10st för 10 kr.

om det skulle vara godare skulle jag göra detsamma
Citera
2010-12-28, 02:45
Medlem
Jefferysmokes avatar
Har testat muskot och det var nog ta mig fan det sämsta som hänt mig, trodde att det skulle vara soft efter jag läst lite på olika forum osv.. Men det som hände mig var att dagen efter kände jag mig bakis och ville bara sova, detta höll i i flera timmar, vet dock inte vad som var grundfaktorn till detta? Var det verkligen muskot eller var jag bara allmänt kraxxig i kroppen just då?
Citera
2010-12-28, 05:21
Bannlyst
är inte muskotnötter det vad bögar brukar ta innan dom ska ta emot analsex, då det slappnar av ringmuskeln?
Citera
2010-12-28, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getpung
är inte muskotnötter det vad bögar brukar ta innan dom ska ta emot analsex, då det slappnar av ringmuskeln?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Poppers?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in