2010-12-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
https://www.flashback.org/t1402381

Join the battle!

tråden är ju slängd
Citera
2010-12-27, 00:34
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Måste bara fråga. Är detta verkligen något som förekommer så ofta. Har tror jag aldrig stött på det. Och jag spenderar en hel del tid på FB.

Eller är det något visst delforum ni stöter på detta i mer frekvent än i andra delforum?
Citera
2010-12-27, 00:56
Medlem
invisuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Måste bara fråga. Är detta verkligen något som förekommer så ofta. Har tror jag aldrig stött på det. Och jag spenderar en hel del tid på FB.

Eller är det något visst delforum ni stöter på detta i mer frekvent än i andra delforum?
Ganska frekvent hamnar det något ämne på Heta ämnen med väldigt missvisande topic där det är såhär.... typ XXXX naken! sen är det en länk till en blogg
Citera
2010-12-27, 01:10
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invisus
Ganska frekvent hamnar det något ämne på Heta ämnen med väldigt missvisande topic där det är såhär.... typ XXXX naken! sen är det en länk till en blogg

Aha, därför jag har missat det. Kollar aldrig i heta ämnen.
Citera
2010-12-27, 01:13
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Aha, därför jag har missat det. Kollar aldrig i heta ämnen.
Ett relativt nytt exempel är tråden där någon sade sig ha en nakenbild på Kissie, TS länkade då till sin blogg vilken borde ha resulterat i en stor mängd besökare. Annat än detta exempel har jag inte sett så många blogglänkar.
Citera
2010-12-27, 01:45
Bannlyst
Citat:

som någon sa så förekommer det på många (de flesta?) ämnen som ligger högt upp på heta ämnen. för att locka så gör han ofta någon intresseväckande smilis bredvid.
Citera
2010-12-27, 15:36
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostintime99
som någon sa så förekommer det på många (de flesta?) ämnen som ligger högt upp på heta ämnen. för att locka så gör han ofta någon intresseväckande smilis bredvid.

Kanske kunde vara ett till argument till att slopa HÄ helt och hållet.
Citera
2011-01-31, 13:44
Medlem
Sellapaers avatar
Än idag fortsätter denna lilla sminkade bög att härja vilt på forumet. Finns det verkligen inget sätt att stoppa honom och hans reklam för sin äckliga blogg? Egentligen undrar jag om det är något moderatorerna/admins jobbar på eller är det bara att acceptera, blunda och inte klicka på skiten?
Citera
2011-01-31, 20:46
Medlem
Porryhatters avatar
Japp han har spammat från kväll till morgon~lunch varje dag i flera månaders tid. Tyvärr så blir alla trådar där man försöker diskutera problemet kastade med motivationen att man ger mera uppmärksamhet.
https://www.flashback.org/t1438141 Jag kan själv dock inte förstå hur någon skulle vilja klicka på personens länk, speciellt efter att man diskuterat det.

Jag inte vad det är för skitblogg och vad den handlar om. då jag aldrig besökt den och aldrig tänker besöka eller ta reda på något om den. Jag vill däremot att man gör något åt problemet här på Flashback då detta som sagt spammas ner i varje tråd, varje dag från kväll till lunch utan att något sker. Mods/Admins är inte inne under dessa tider så att skiten ligger kvar och spammarna kan leka rövare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in