Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-25, 13:44
Medlem
Running_mans avatar
Får ibland upp det här meddelandet när jag försöker rensa i min inkorg eller bland skickade meddelanden:
Citat:
Running_man, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Vad är det som felar, jag ska väll kunna tömma mina "korgar" helt på egen hand...?
2010-12-25, 13:45
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Får ibland upp det här meddelandet när jag försöker rensa i min inkorg eller bland skickade meddelanden:

Vad är det som felar, jag ska väll kunna tömma mina "korgar" helt på egen hand...?

I 99,9 % av fallen så är det som så att användaren har mer än en tab med FB inkorg öppen. När du raderar se till att det enda du har öppet med PM är en enda tab.
2010-12-25, 13:51
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
I 99,9 % av fallen så är det som så att användaren har mer än en tab med FB inkorg öppen. När du raderar se till att det enda du har öppet med PM är en enda tab.
och vad är 0.1 % av fallen .?
2010-12-25, 14:03
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie.Chaplin

En bugg eller skit bakom spakarna
2010-12-25, 14:10
Medlem
b0gfettos avatar
Om du har använt browserns "Gå bakåt en sida"/"Gå framåt en sida" i din PM-korg så kan det bli fel också, använd navigeringsknapparna som finns istället.
2010-12-25, 14:36
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Kan bekräfta detta då jag hade ett liknande problem för några veckor sedan, insåg senare att det berodde på flikarna i FF.
2010-12-25, 14:39
Medlem
lendrygghs avatar
Själv brukar jag uppdatera sidan innan jag trycker på Radera så brukar det fungera, även med flikar uppe.
2010-12-25, 18:39
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Kan tillägga att om en har fler än en webläsare öppen samtidigt så kan även det skapa detta problem.
2010-12-25, 19:05
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Själv brukar jag uppdatera sidan innan jag trycker på Radera så brukar det fungera, även med flikar uppe.
Kanske kan vi konstatera att det är den senast uppdaterade fliken av en https-sida som gäller när man skall skicka PM och dylikt?
2010-12-25, 19:21
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Jag fick upp samma meddelande när jag försökte rensa lite idag och då hade jag inga andra tabbar uppe. Men jag uppdaterade två gånger och då gick det. Samma sak är det med chatten, det brukar inte funka vid första försöket men efter att ha uppdaterat ett par gånger brukar det göra det. Man får ha lite tålamod och inte ge upp så lätt helt enkelt.
2010-12-25, 22:56
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie.Chaplin

De som brutalt missar att det finns trådar för forumbuggar alternativt inte hittat den väl dolda sökfunktionen

Låst
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in