Tjenare, Jag har sen ngra dagar tillbaka en ny laptop med windows 7.
Jag har tv problem;
Nr jag r inne p skype/vent s vljer jag ju vilken mick jag vill anvnda, men min headsetmick fungerar inte. s jag mste sitta med den som r p laptopen, vilket str mig. Micken i frga fungerar helt perfekt p min andra burk.
Sen att jag kan tydligen bara sitta med trdlst fast min inetkabel sitter i, fungerar perfekt annars. Men den dissas bara s jag sitter p trdlst! :S
Tjenare, Jag har sen ngra dagar tillbaka en ny laptop med windows 7.
Jag har tv problem;
Nr jag r inne p skype/vent s vljer jag ju vilken mick jag vill anvnda, men min headsetmick fungerar inte. s jag mste sitta med den som r p laptopen, vilket str mig. Micken i frga fungerar helt perfekt p min andra burk.
Sen att jag kan tydligen bara sitta med trdlst fast min inetkabel sitter i, fungerar perfekt annars. Men den dissas bara s jag sitter p trdlst! :S
ngon insatt i detta fenomenala problem?
Bara in i mina ntverk, hgerklicka det trdlsa och ''inaktivera'' Sedan gllande micken. hgerklicka p hgtalar symbolen nere till hger. Vlj inspelning och dr vljer du rtt microfon.
Bara in i mina ntverk, hgerklicka det trdlsa och ''inaktivera'' Sedan gllande micken. hgerklicka p hgtalar symbolen nere till hger. Vlj inspelning och dr vljer du rtt microfon.
Borde fungera.
Inget av dessa stt fungerar, d micken fortfarande verkar helt off liksom!
Pluggar jag i den i nsta hl s kommer den inte ens upp liksom, finns inte
Det r den rda/rosa utav dom. Du mste ha den prioriterad. Drfr jag skrev som innan att du skulle klicka p symbolen nere i hgra. Klicka p micken i listan och ''Anvnd som standard enhet''
jag har ett problem med att XBMC inte startar utan att det istllet dyker upp en ruta dr det str Microsfot Visual C++ Runtime Libary "medalande" Runtime Error! Program: C:\Progarm Files (x86)\XBMC\XBMC.exe
This application has requested the Runtime to terrminate it in an unusual way.
snlla hjlp mig jag blir galen!!
Senast redigerad av allstarpro 2010-12-25 kl. 23:51.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!