2010-12-25, 13:13
Medlem
rullz0rs avatar
Tjenare, Jag har sen ngra dagar tillbaka en ny laptop med windows 7.

Jag har tv problem;

Nr jag r inne p skype/vent s vljer jag ju vilken mick jag vill anvnda, men min headsetmick fungerar inte. s jag mste sitta med den som r p laptopen, vilket str mig. Micken i frga fungerar helt perfekt p min andra burk.

Sen att jag kan tydligen bara sitta med trdlst fast min inetkabel sitter i, fungerar perfekt annars. Men den dissas bara s jag sitter p trdlst! :S

ngon insatt i detta fenomenala problem?
Citera
2010-12-25, 13:31
Medlem
Hatreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullz0r
Tjenare, Jag har sen ngra dagar tillbaka en ny laptop med windows 7.

Jag har tv problem;

Nr jag r inne p skype/vent s vljer jag ju vilken mick jag vill anvnda, men min headsetmick fungerar inte. s jag mste sitta med den som r p laptopen, vilket str mig. Micken i frga fungerar helt perfekt p min andra burk.

Sen att jag kan tydligen bara sitta med trdlst fast min inetkabel sitter i, fungerar perfekt annars. Men den dissas bara s jag sitter p trdlst! :S

ngon insatt i detta fenomenala problem?

Bara in i mina ntverk, hgerklicka det trdlsa och ''inaktivera'' Sedan gllande micken. hgerklicka p hgtalar symbolen nere till hger. Vlj inspelning och dr vljer du rtt microfon.

Borde fungera.
Citera
2010-12-25, 13:40
Medlem
rullz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatred
Bara in i mina ntverk, hgerklicka det trdlsa och ''inaktivera'' Sedan gllande micken. hgerklicka p hgtalar symbolen nere till hger. Vlj inspelning och dr vljer du rtt microfon.

Borde fungera.

Inget av dessa stt fungerar, d micken fortfarande verkar helt off liksom!
Citera
2010-12-25, 13:43
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Inget av dessa stt fungerar, d micken fortfarande verkar helt off liksom!

Kanske en dum frga, men har du kollat att du inte av misstag rkat koppla in michen i hgtalarutgngen. Ltt hnt, och har hnt mnga.
Citera
2010-12-25, 14:00
Medlem
rullz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Kanske en dum frga, men har du kollat att du inte av misstag rkat koppla in michen i hgtalarutgngen. Ltt hnt, och har hnt mnga.

Pluggar jag i den i nsta hl s kommer den inte ens upp liksom, finns inte
Citera
2010-12-25, 14:44
Medlem
Hatreds avatar
Citat:
Pluggar jag i den i nsta hl s kommer den inte ens upp liksom, finns inte

Det r den rda/rosa utav dom. Du mste ha den prioriterad. Drfr jag skrev som innan att du skulle klicka p symbolen nere i hgra. Klicka p micken i listan och ''Anvnd som standard enhet''
Citera
2010-12-25, 23:49
Medlem
jag har ett problem med att XBMC inte startar utan att det istllet dyker upp en ruta dr det str Microsfot Visual C++ Runtime Libary "medalande" Runtime Error! Program: C:\Progarm Files (x86)\XBMC\XBMC.exe

This application has requested the Runtime to terrminate it in an unusual way.

snlla hjlp mig jag blir galen!!
Senast redigerad av allstarpro 2010-12-25 kl. 23:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in