2005-03-18, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Vart tog Joel i "Joel bitar vägen".

Tro jag hade en svår uppväxt för ja kommer ihåg hur väldigt mycket jag tyckte om honom. Inte konstigt att man e som man är idag ..

Hörde dock för ett par år sedan att han bodde i Habo, nån som vet mer

När jag gick på gymnasiet så gick det ett ryckte om att han va död, han kvävdes av pommesfrits på Mcdonalds tydligen....
Citera
2005-03-19, 09:33
Medlem
UpplysTs avatar
Linda Haglund ( en av våra fd sport stjärnor som var födda 56) jobbade som gympalärare ett tag , och det sista jag hörde var att hon bodde i Tyresö och jobbade som bilförsäljare( tror hon sålde opel)......Höjdhopparen Patrik Sjöberg håller på med diverse projekt i brasilien , tror det var nån sorts rekreations anläggning med hotel som skulle byggas ( han var i intervju för en tid sen men jag har lite alzheimer så allt fastnar inte)....Kommer ni ihåg tjejgruppen Exellens , dom vann popstars för ett tag sen? en av tjejerna ( som för övrigt är skitsöt) är inlagd på en dejtingsida, klicka in på Mötesplatsen.se och sök efter en tjej som heter grodmalin så dyker den mörhåriga skönheten med dom fantastiska ögonen upp.......
Citera
2005-03-19, 11:11
Medlem
Bråkmakarns avatar
Dick Oscarsson som var med i och vann Villa meduza för några år sedan driver nu ett företag med köttätande växter.
Citera
2005-03-19, 17:20
Medlem
Meazurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Vart tog Joel i "Joel bitar vägen".

Tro jag hade en svår uppväxt för ja kommer ihåg hur väldigt mycket jag tyckte om honom. Inte konstigt att man e som man är idag ..

Hörde dock för ett par år sedan att han bodde i Habo, nån som vet mer
Joel lever och står i. Min bror jobbade med honom för ett par år sedan. Han (Joel alltså) kan spela sin egen melodi på piano.
Citera
2005-03-19, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Vadå again?. Har hon varit uppe tidigare. Hon var skolkamrat med mig och fick sitt första barn mellan 8an o 9an

Haha, shit. Undrar om du har gått i samma plugg som morsan? Hon var nämligen också skolkamrat med fröken Horn.

Sundsvall?

För övrigt undrar jag var snubben som hade boktipset på tv har tagit vägen?
Citera
2005-03-19, 19:18
Medlem
vinbras avatar
Kanske inte världens hetaste undring men vad hände med han som spelade skurk som försökte cementdränka Sickan i första Jönsonligafilmen? Han var även polare till Sven Melanders rollfigur i första Sällskapsresan.
Citera
2005-03-19, 20:17
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Kanske inte världens hetaste undring men vad hände med han som spelade skurk som försökte cementdränka Sickan i första Jönsonligafilmen? Han var även polare till Sven Melanders rollfigur i första Sällskapsresan.

Weiron Holmberg, fyllde 70 år den 18 mars enligt Wikipedia men inget mer... jag undrar också vart denna hjälte tagit vägen. Pensionär kanske?
Citera
2005-03-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
Weiron Holmberg, fyllde 70 år den 18 mars enligt Wikipedia men inget mer... jag undrar också vart denna hjälte tagit vägen. Pensionär kanske?

Han gör även guldroller i Göta Kanal och Repmånad som Tallrot.

Helt klart en underskattad skådespelare.
Citera
2005-03-20, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdamn
Stefan Borsch

vad gör han?

Han är pappa till en i mitt innebandy lag. Han sitter på läktaren i bland och ser mysig ut. Vad han håller på med vet jag ej..
Citera
2005-03-21, 16:19
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Ingen som kommer ihåg Therese Rajanmäki och Sara Wägnert (stavning?) Den förra eldade upp hela sossesverige för några år sedan med något fackligt holabaloo? Den senare räddade pensionärer från elaka vårdare och blev årets svensk om jag inte missminner mig.
Citera
2005-03-21, 20:09
Medlem
embras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av force
du tänker på henke eriksson. (till vänster)

ja, det var honom jag tänkte på...men hur ser den där palle ut då? Hade för mig att det var samma kille...
Var det inte någon av dem som även hade en anknytning till det halvroliga programmet "stockholmare"?
Citera
2005-03-21, 21:08
Medlem
Barabbass avatar
Sara Wägnert

Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Ingen som kommer ihåg Therese Rajanmäki och Sara Wägnert (stavning?) Den förra eldade upp hela sossesverige för några år sedan med något fackligt holabaloo? Den senare räddade pensionärer från elaka vårdare och blev årets svensk om jag inte missminner mig.

Sara läste jag om för nåt år sen. Hon var kvar i vårdsvängen. Hade fått barn och brann fortfarande för rättvisa!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in