2019-08-20, 19:40
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Enligt sin facebooksida jobbar han med musik.
Enligt min Facebook är jag gud.
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
varför säger du att det är buffel och båg?
jag säger inte att du har fel - för jag vet inte.
men vad är det som gör att du avfärdar det hela.

här står samma info att läsa:

https://www.discogs.com/artist/69315...0&type=Credits
Ta det med en rejäl skopa salt. ..
Citera
2019-08-26, 23:34
Medlem
erikbes avatar
Podd där Kajsa gästar

https://overcast.fm/+ejynkGD8
Citera
2019-08-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Vad hände med hon tjejen som alltid sjöng i E-type's låtar?
Hon fick cancer i tungan och har de senaste 10-åren lidit av psykisk ohälsa och svåra ekonomiska problem.
Citera
2019-09-08, 22:36
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Baren säsong två hade så många roliga karaktärer.

Skulle gärna ha uppdateringar om dessa:

Järnrörs Danne? Tänker Sd när jag ser han men han pluggade till journalist? Fick han något jobb efteråt?

Dominique lonegran: snyggaste tjejen den säsongen. Vad gör hon idag?

Överklasskillen som samarbetade med järnrörs Daniel. De var ett så omaka par men vad gör denna snubbe idag? Vd kanske?

Mörka tjejen?

Och så slutligen blonda överklassstjejen som hamnade i bråk med just den mörka tjejen som kallade henne för överklass.

Nostalgi, vad blev det av fulsexiga Meral (osäker på namnet men något åt det hållet)?
Citera
2019-09-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donald.Trams
Nostalgi, vad blev det av fulsexiga Meral (osäker på namnet men något åt det hållet)?

På tal om "Baren": Vad blev det av den där tjejen som var strippa?
Citera
2019-09-11, 20:22
Medlem
Vad gör The Carvells numera? Ni vet de med "L.A. run" som Magnum Bonum gjorde en cover på ("Skateboard")? Har googlat lite men inte hittat nåt.
Citera
2019-09-14, 18:49
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
Vad hände egentligen med Kajsa Thoor, känd från ungdomsprogrammen från Växjö och sedan med diverseprogrammet "Thoors öga"? Hon verkar ha gått upp i rök.

Extremt sen bump men ändå: Hon har handskats med massa drogproblem, har en Facebook-profil där hon skriver extremt explicita sexuella saker och har en karl som hon bråkar med hela tiden. Har inte direkt gå så bra kan man väl summera det som
Citera
2019-09-14, 21:36
Medlem
Vad ägnar sig grabbarna i "City" åt numera? Ni vet, de med "Vackra damer"?
Citera
2019-09-16, 04:54
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Extremt sen bump men ändå: Hon har handskats med massa drogproblem, har en Facebook-profil där hon skriver extremt explicita sexuella saker och har en karl som hon bråkar med hela tiden. Har inte direkt gå så bra kan man väl summera det som

Hon verkar ha haft cancer
Citera
2019-09-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben

Aktiv på FB minst sagt. Sorgligt att hon som snart fyller 50 använder 30 år gamla bilder på sig själv från sin tidigare korta karriär.
Citera
2019-09-18, 21:54
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Aktiv på FB minst sagt. Sorgligt att hon som snart fyller 50 använder 30 år gamla bilder på sig själv från sin tidigare korta karriär.

Jo jag har sett det. Mycket tragiskt. Känns lite som hon bara lever i det förgångna och inte rör sig vidare. Men helt ärligt så trodde jag ett tag att någon bara snott hennes namn och jävlats. Eftersom det är sexuellt explicit innehåll och hon hela tiden skriver saker som: "Gud vad skönt det är att suga kuk!" och dylika saker.

Hon verkar väldigt instabil, men hoppas hon får ordning på sitt liv. Märkte dessutom att hon var väldigt lättstött. Jag skrev på en sådan status något skämtsamt där jag anspelade på sex. Tänkte att om hon gör det så är hon väl helt ok med det. Då hotade hon mig med block

Men som sagt, hon är väl inte världens mest stabila individ. Hoppas hon kommer må bättre i framtiden!
Citera
2019-09-20, 11:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vart har Andreas Wilson tagit vägen? Han blev väl hipster ett tag, precis som alla andra på söder och började med juice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in