Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-10, 17:02
Medlem
KyleKatarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Bägge låtarna var ju hits men är lite bortglömda idag

Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
http://lindasundblad.com/

Hon har under en lång varit under Max Martins vingar, men jag tror att de samarbetet har brustit till slut. Trots en lyckat konstruerat band som Lambretta så höll hon inte hela vägen som Solo-artist för att slå utomlands, tråkigt dock!
Citera
2015-09-11, 02:04
Medlem
Kaendiss avatar
Ola Magnell lever.

Lirar på Göta Källare på Södermalm (med Dan Hylander) den 30 september.
Han spelade på båten S/S Blidösund i måndags (där igen den 15 okt).

Info via papablues.com och magnell.nu.
Citera
2015-09-28, 22:47
Medlem
Zebogevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
https://sv.wikipedia.org/wiki/Lina_Perned
Blev lite förvånad över att hon tydligen varit med i TV-serien Komisarie Montalbano 2013 så jag var tvungen att googla:
http://www.expressen.se/noje/extra/p...ch-blir-mamma/
Citera
2015-09-28, 22:55
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebogevo
Blev lite förvånad över att hon tydligen varit med i TV-serien Komisarie Montalbano 2013 så jag var tvungen att googla:
http://www.expressen.se/noje/extra/p...ch-blir-mamma/
Där ser man. Hon ser fortfarande bra ut. Träffade henne i mitten på 90-talet då hon hängde med numera frälste Liam. Porrig ung dam på den tiden.
Citera
2015-09-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Där ser man. Hon ser fortfarande bra ut. Träffade henne i mitten på 90-talet då hon hängde med numera frälste Liam. Porrig ung dam på den tiden.

http://www.imdb.com/title/tt2402578/...f_=tt_ov_st_sm
Citera
2015-10-24, 18:39
Medlem
ercys avatar
Vad gör Ragnar Dahlberg idag egentligen? Pensionär antar jag men det verkar å andra sidan som om han vore en person som aldrig slutade arbeta.
Citera
2015-10-26, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
Ola Magnell lever.

Lirar på Göta Källare på Södermalm (med Dan Hylander) den 30 september.
Han spelade på båten S/S Blidösund i måndags (där igen den 15 okt).

Info via papablues.com och magnell.nu.
Oj,promenadavstånd därifrån..Jag borde skämmas att jag missat det.
Han är en av dom största ordvrängarna med kombonation av känslor i texterna.
Dvs, en dinosarier i vårat idolsamhälle..Han är stor..
Citera
2015-10-29, 11:08
Medlem
Isnatts avatar
Ett långskott. När mtv gick på tv i mitten av 90-talet så sändes ett program som spelade hårdrock tror jag. Videorna presenterades av en blond bystig tjej som låg på en säng och ålade runt på rygg med utsläppt hår och sen rumlade hon runt och presenterade en ny video.
Jag var helt hänförd som liten gosse med begynnande pubertet, givetvis. Ville bara se henne!
Nån som vet vad hon eller programmet hette?

Och när vi ändå är inne på den tiden, var tog Rebecca de Ruvo vägen? Hon hade nog viss likhet med tjejen jag beskriver ovan föresten.
Citera
2015-10-29, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ett långskott. När mtv gick på tv i mitten av 90-talet så sändes ett program som spelade hårdrock tror jag. Videorna presenterades av en blond bystig tjej som låg på en säng och ålade runt på rygg med utsläppt hår och sen rumlade hon runt och presenterade en ny video.
Jag var helt hänförd som liten gosse med begynnande pubertet, givetvis. Ville bara se henne!
Nån som vet vad hon eller programmet hette?

Och när vi ändå är inne på den tiden, var tog Rebecca de Ruvo vägen? Hon hade nog viss likhet med tjejen jag beskriver ovan föresten.

headbangers ball?
men vanessa warwick satt väl i en stol och hade inte stora bröst?
Citera
2015-10-29, 11:27
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
headbangers ball?
men vanessa warwick satt väl i en stol och hade inte stora bröst?
Det var inte hon då. Tjejen var söt, och åmade sig i sängen. Ett mörkt rum med typ satinlakan, rockigt.
Citera
2015-11-02, 18:03
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Det var inte hon då. Tjejen var söt, och åmade sig i sängen. Ett mörkt rum med typ satinlakan, rockigt.

"Superock" med Julia Valet. Jag hatade både programmet och tjejen eftersom hon var så uppenbart okunnig om hårdrock och bara ägnade tiden åt att försöka se så sexig ut som möjligt. Minns att det kändes som ett slag i ansiktet att få det programmet efter att de lade ner Headbanger's Ball.
Citera
2015-11-02, 20:58
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsa-Nietzsche
"Superock" med Julia Valet. Jag hatade både programmet och tjejen eftersom hon var så uppenbart okunnig om hårdrock och bara ägnade tiden åt att försöka se så sexig ut som möjligt. Minns att det kändes som ett slag i ansiktet att få det programmet efter att de lade ner Headbanger's Ball.
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in