2012-03-22, 13:17
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politicaljunkie
Jag tycker det skulle vara kul att tänka på var personer som idag är kända för att ingen riktigt vet varför de är kända, eller som är kända för att deras föräldrar är kända, kommer att vara om typ 10 år. Typ Kim Kardashian.
Sedan de här människor som gör allt för att bli kända. Kungarna av tylösands "deltagarna" tex.. kommer man om 5 år våga ta någon av dem på allvar, eller behöver man ytterligare ett x antal år innan man klarar av att fundera på att inte döma dem. Nu är jag kanske en fördomsfull och hemsk människa, men jag kan ju inte vara den enda? Men är jag det, så får jag väl be om ursäkt.

Sanna Lundell http://sv.wikipedia.org/wiki/Sanna_Lundell
typ känd som dotter till Ulf Lundell
och sen lite till men som kanske inte hade hänt om hon vart dotter till en murare typ
Citera
2012-03-22, 14:29
Medlem
pettssonkattens avatar
E-types dansare Dee tror jag; whatsup with her todays

Hon var het
http://www.youtube.com/watch?v=VK2Amr_V1Fg
Citera
2012-03-26, 19:00
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Vart tog Johan Wiman vägen? Sen 2009 har man inte sett röken av honom i tv! Älskade Wimans då det gick för typ 10 år sedan.

Olle Garp med, vart håller han hus! För något år sedan hörde man ju honom i P3, men vart är han nu?
Citera
2012-03-26, 19:52
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Vart tog Johan Wiman vägen? Sen 2009 har man inte sett röken av honom i tv! Älskade Wimans då det gick för typ 10 år sedan.

Olle Garp med, vart håller han hus! För något år sedan hörde man ju honom i P3, men vart är han nu?

Wiman var producent ett tag på tv4 för x antal år sedan, vet inte om han fortfarande sysslar med det.
Citera
2012-03-31, 07:47
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich

Vafan hette det programmet han gjorde på ZTV med nån långhårig snubbe. Va det "Wimans"?
Citera
2012-04-01, 01:39
Medlem
Vad gömmer sig Sipan Cakir nu för tiden, som åkte ur årets BB för att han betedde sig som en sociopat? Har han blivit överfallen och misshandlad ännu, eller vågar han sig inte utanför dörren? Nån som sett honom i Örebro?

(Förtydligande: Jag önskar självklart inte att någon, inklusive sociopater, ska misshandlas, men det var ju så många som vittnade om att de önskade göra detta mot honom att man undrar hur det gick.)
Citera
2012-04-01, 11:23
Medlem
Limma skinkbits avatar
Hur står det till med den gamle radioprofilen Hasse Tellemar nu för tiden? Enligt Wikipedia är han född -23 och därmed ruskigt gammal idag. Men är han vid god hälsa? Gör han några framträdanden av något slag?
Citera
2012-04-02, 20:34
Medlem
bosseblommans avatar
Det var länge sedan man hörde något om Cacka Israelsson. Vad gör han nuförtiden?
Citera
2012-04-02, 20:43
Medlem
bosseblommans avatar
En annan som verkar ha legat lågt de senaste tjugo åren är den gamle gladporrstjärnan Jarl Borssen, som även medverkat i två Jönssonliganfilmer samt gjort reklam för televerkets nummerupplysning (typ 1992). Vad gör han nu? Tydligen är han far till någon kändiskock.
Citera
2012-04-02, 21:49
Medlem
bosseblommans avatar
Några till som inte synts så mycket i media på sistone och som jag verkligen saknar:
Kjell Lönnå
Stefan Borsch
Roland Cedermark
Skåning i "Ett anständigt liv"
Jörgen Lantz
Skurt och tanten som buktalar
Citera
2012-04-13, 23:27
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Hur står det till med den gamle radioprofilen Hasse Tellemar nu för tiden? Enligt Wikipedia är han född -23 och därmed ruskigt gammal idag. Men är han vid god hälsa? Gör han några framträdanden av något slag?

Av en ren tillfällighet så var det en i mitt sällskap som för några veckor sedan sa, "det där är Hasse Tellemar". Själv hade jag ingen aning om att han levde. Men visst var det han. Han körde t.o.m bil trots sin imponerande ålder, en liten japanare har jag för mig att det var. Han verkade må bra.

Öppet sinne.
Citera
2012-04-14, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Wiman var producent ett tag på tv4 för x antal år sedan, vet inte om han fortfarande sysslar med det.

Han arbetar fortfarande som producent tror jag på OTW.
Det namnet brukar stå med som producent för programmet "All världens reklam" som går på TV11 och är producerat av OTW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in